نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
20. بهمن 1402 - 13:47
امام‌جمعه گچساران گفت: حضور مردم درصحنه‌های مختلف دشمن را مأیوس کرده و می‌کند. 22 بهمن در پیش است و مردم امسال نشان خواهند داد که درصحنه هستند و مشت دیگری بر دهان یاوه‌گویان خواهند زد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید عنایت هاشمی منش، امام‌جمعه گچساران ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به مناسبت‌های این هفته گفت: مردم در دفاع از انقلاب و در ثمر نشستن خون شهدای عزیز حماسه‌ها خلق کردند،انقلاب اسلامی شروع یک دوران نو در تاریخ کشور بوده است ،در دورانی اختیار این کشور در دست نظام سلطه بود و هر چه می‌خواستند انجام می‌دادند و منابع کشورمان را به تاراج می‌بردند.

وی افزود: انقلاب اسلامی آمد و این روند را قطع کرد و خط بطلانی بر استعمار و استکبار کشید و دوران جدیدی را در کشور آغاز کرد انقلابی که چهار ویژگی ازجمله استقلال،آزادی خودباوری و پیشرفت دارد، امروز به برکت جمهوری اسلامی هیچ قدرتی در دنیا نمی‌تواند در مسائل داخلی کشورمان دخالت کند.

امام‌جمعه گچساران گفت: امروز اختیار کشور در دست ملت ایران است و خود برای سرنوشتشان تصمیم‌گیری می‌کنند،ملت با انقلاب اسلامی به خودباوری رسید و این درسی بود که امام (ره)به ملت ایران اسلامی یاد دادند و امروز همه آحاد ملت باور دارند که می‌توانند و پیشرفت‌های زیادی در عرصه‌های مختلف نیز داشته‌ایم.

حجت‌الاسلام هاشمی منش تصریح کرد: امروز باوجود تلاش‌های دشمنان اما انقلاب اسلامی پیشرفت‌های شگرفی داشته است و اما برای رسیدن به اهداف بلند همچنان باید تلاش کنیم امروز نظام اسلامی باعزت و مقتدر است و این عظمت در سایه اسلام ناب محمدی(ص) محقق شده است.

خطیب جمعه گچساران بیان کرد: نظام اسلامی آمد و بساط دشمنان را برچید پس معلوم است که استکبار همچنان دشمنی می‌کنند اگر امروز جبهه مقاومت به میدان آمده برگرفته از مکتب انقلاب اسلامی است ولی دشمنان بدانند این دشمنی‌ها به‌جایی نخواهد رسید و جمهوری اسلامی همچنان مقتدر حرکت می‌کند و به حول و قوه الهی پیروز نهایی است.

وی در ادامه اظهار کرد: دشمن با تحریم،جنگ تحمیلی،انواع فتنه و... به مقابله با نظام پرداخت و امروز با جنگ ترکیبی واردشده است و به دنبال ناامیدی ملت است و اما راه علاج نیز ایستادگی و مقاومت است آن‌هم با تبعیت محض از ولایت‌فقیه پس اگر حضور مردم درصحنه‌ها نبود این انقلاب به اهدافش نمی‌رسید.

حجت‌الاسلام هاشمی منش بیان کرد: حضور مردم درصحنه‌های مختلف دشمن را مأیوس کرده و می‌کند. 22 بهمن در پیش است و مردم امسال نشان خواهند داد که درصحنه هستند و مشت دیگری بر دهان یاوه‌گویان خواهند زد و در 11 اسفند نیز بار دیگر دشمنان را مأیوس خواهند کرد.

وی افزود: مسئولان برای خدمت به مردم باید تلاش کنند حضور در انتخابات پشتوانه کشور است و برای دشمن هم انتخابات مهم است و اگر مشارکت مردم کشورمان قوی باشد و انسان‌های کارآمد و صالح را انتخاب کنند، این حضور می‌تواند دشمنان را مأیوس کنند.

امام‌جمعه گچساران گفت: مردم با انتخابات مجلس سرنوشت کشور را برای چهار سال آینده رقم می‌زنند چراکه انتخابات مظهر تجلی وحدت است و این حضور است که می‌تواند دشمن را ناامید کند.22 بهمن نیز سالروز تبیین بیانیه گام دوم انقلاب است و همه باید در تبیین بیانیه گام دوم انقلاب نیز تلاش کنیم و این بیانیه نسخه حیات‌بخش آینده کشور است.

حجت‌الاسلام هاشمی منش تصریح کرد: سه‌شنبه سوم شعبان میلاد امام حسین علیه‌السلام و روز پاسدار است، سپاه برآمده از انقلاب و مردم است و در عرصه‌های مختلف پیشتاز بوده است و امروز خار چشم دشمنان نظام شده است.

خطیب جمعه گچساران بیان کرد: چهارم شعبان روز میلاد ابوالفضل العباس علیه‌السلام و روز جانباز نام‌گذاری شده است و تبریک عرض می‌کنم و حدود 500 هزار جانباز در کشور سند عزت انقلاب اسلامی است.

انتهای خبر/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها