نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
21. بهمن 1400 - 11:50
فعال سیاسی گچساران گفت:تجربه جنگ نظامی، جنگ سیاسی ۸۸ همه با به میدان آمدن مردم با مهر ابطال روبرو شد اندبه همین دلیل می بینم کلیه دشمنی ها متمرکز بر فشار روی مردم شده است تا با ناامید کردن مردم به سر منزل مقصود برسند .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، مصطفی جوزانی،فعال سیاسی و فرهنگی گچساران در گفتگو با این پایگاه خبری تحلیلی در خصوص نقش مردم در پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی گفت:اگر این موضوعات را از این زاویه ببینم که نقش تعیین کننده را در انقلاب و نظام چه کسانی بازی می کنند و این نقش را برای مردم  قائل باشیم، به کلیت این موضوع نیز پاسخ داده ایم،چه نقش تعیین کننده در پیروزی، پیشرفت، حمایت و پشتیبانی، همه و همه نشان از نقش بی بدیل مردم در پیروزی انقلاب و چهل و سه سال بعد از آن انقلاب است.

وی افزود:در هر برهه ای چه در پیروزی انقلاب، جنگ، تجمعات حمایتی مانند ۲۲ بهمن، روز قدس و این اواخر راهپیمایی روز ۹ دی (که به مثابه تاییدی چندباره بر حمایت از انقلاب است) همه حکایت از نقش مردم در مدیریت و پشتیبانی از نظام را می رساند.

جوزانی ادامه داد:بنابراین اگر جمهوریت را در همه ابعاد آن در نظر بگیریم یعنی نقش حاکم و محکوم را در همه ابعاد آن برای مردم قائل باشیم به شرطی که بتوانیم مطالبه گری کنیم  در دو نقش حاکم و محکوم! انتخاب حکمران و مطالبه گری در همه ابعاد آن لازمه چراغ راه مسیر حکمرانی خواهد بود. اگر طالب عدالتیم بعد از هر انتخابات نباید به صرف نزدیکی فکری با افراد منتخب مطالبه گری را کنار بگذاریم اگر این فضا ما را تحت تاثیر قرار نداد تعیین مسیری که مطلوب مصلحت ما باشد اتفاق خواهد افتاد.

فعال سیاسی گچساران در ادامه اظهارکرد:یکی از مهمترین مسائلی را که ما در رابطه با انقلاب باید مدنظر قرار بدیم این است که همگان به این موضوع و نقش جمهوریت در همه ابعاد آن اعتراف کرده اندبه همین دلیل می بینم کلیه دشمنی ها متمرکز بر فشار روی مردم شده است تا با ناامید کردن مردم به سر منزل مقصود برسند درحالی که فشارهای اقتصادی، هجمه های فرهنگی همه و همه تمرکز بر ساطع کردن حس ناامیدی بر مردم دارد.

جوزانی گفت:در بحث نظامی و دفاعی، کرکره مقابله با نظام از سوی دشمنان نظام بعد از مدیریت بی نقص مردم در جنگ هشت ساله برای همیشه پایین کشیده شد. پس اگر مشاهده می کنیم تحریم ها روز به روز در حال افزایش است اگر می بینیم جنگ همه جانبه مجازی برای تهی کردن ذهنیات مردم با انتشار مطالب مرتبط با گرانی، فشارهای معیشتی، قتل و خونریزی وجود دارد تنها  در جهت ناامید کردن مردم از نظام است. می بینیم که مثل گذشته هیچکس به دنبال ترور مسئولین نیست اگر هم خرابکاری چند مدتی یکبار می بینیم تنها برای به تاخیر انداختن پیشرفت ها در صنعت هسته ای و نظامی است و گرنه اصل هدف ناامید کردن مردم است.

وی افزود:تجربه جنگ نظامی، جنگ سیاسی ۸۸  همه با به میدان آمدن مردم با مهر ابطال روبرو شد بنابراین تنها راهی که بتوان نظام را ضعیف کرد تنها با ضعیف شدن مردم اتفاق می افتد.اگر روزانه شاهد سربرآوردن رسانه هایی مانند آمدنیوز، مسیح علی‌نژاد و دیگر رسانه های فارسی زبان خارجی و عربی هستیم که تنها معیشت مردم را نشانه رفته اند یا خباثت هایی در بوجود آوردن اعتراضات سال ۹۶ و گرانی بنزین هستیم به دلیل مضاعف کردن فشارها بر مردم خواهد بودبنابراین کلیت مسئله به نقش و پشتیبانی مردم از نظام و انقلاب معترف است.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها