نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
22. بهمن 1400 - 12:28
در سخنرانی پایانی 22بهمن گچساران مطر شد؛
جهاد تبیین، راهکار مقابله با جریان تحریف است
امام جمعه موقت اهوازگفت: امروز فضای مجازی ما لجام گسیخته و رها شده است که دردولت قبل به اوج خود رسید و امروز دشمن از طریق فضای مجازی به مغز جوانان ما نفوذ کرده اند درحالی که باید خیلی هوشیار بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، حجت الاسلام حاجتی،امام جمعه موقت اهواز در سخنرانی پایانی مراسم ۲۲بهمن درگچساران گفت:امروز سالروز پیروزی انقلاب اسلامی است و شما مردم گچساران این روز بزرگ را حرمت گذاشتید و در این راهپیمایی باشکوه شرکت کردید،انقلاب ما و دیانت ما و حضور مردم درصحنه به واسطه توجه اهل بیت علیهم السلام به این انقلاب است.

وی افزود:رهبر معظم انقلاب بسیار تاکید بر جهاد تبیین دارند و همگان باید به این فرمان حضرت آقا توجه ویژه ای داشته باشیم،چراکه تبیین مکتب انقلاب اسلامی بسیار ارزشمند است و دشمن شبانه روز درحال تبلیغ علیه انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام حاجتی تصریح کرد:دشمن امروز قصد کرده است آنچه درمیدان جنگ بدست نیاورده در روش های مختلف با فتنه گری و جنگ نرم و با قدرت هوشمند به آن دست یابند، نظام سلطه امروز با قدرت جنگ نرم به دنبال براندازی انقلاب اسلامی است.

امام جمعه موقت اهواز گفت:رهبر انقلاب تاکید دارند که هزاران هزارنفر با برنامه ریزی به دنبال تحریف جریان حق هستند درحالی که این شبکه های معاند تنها یک قطره از اقیانوسی است که دشمن امواجش را سمت ملت ایران گسیل داده است.

وی ادامه داد:امروز فضای مجازی ما لجام گسیخته و رها شده است که دردولت قبل به اوج خود رسید و امروز دشمنان از طریق فضای مجازی به مغز جوانان ما نفوذ کرده اند در حالی که باید دراین زمینه خیلی هوشیار بود.

حجت الاسلام حاجتی بیان کرد:امروز با دشمنی طرف هستیم که اهل مطالعه و برنامه ریزی است،اما امروز مقابل جمهوری اسلامی کم آورده است.هرچند برخی فرماندهان نظامی آمریکا تعبیری دارند که امروز با ایرانی طرف هستیم که از نظر نظامی به نقطه غیر قابل شکست تبدیل شده است.

وی اظهارکرد:امروز قایق های تندرو ما مقابل ناوهای بزرگ آمریکایی قد علم می کنند،و این نشان می دهد که آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند امروز دشمن به سراغ جنگ نرم آمده است و راس این جنگ نیز تحریف است که تبیین مکتب انقلاب اسلامی نقطه مقابل این تحریف قراردارد که باید دراین راستا همت و تلاش مضاعف کرد.

امام جمعه موقت اهواز افزود:باید درفضای مجازی به شبهات پاسخ داد،دشمن بدنبال القای ناامیدی و سیاه نمایی درکشورمان است.هشت سال دولت سابق بد عمل کرد هرچند مشکلاتی در کشورمان وجود دارد اما انقلاب اسلامی برکات و دستاوردهای بسیاری برای ملت ایران به ارمغان آورده است.

وی تصریح کرد:اگر انقلاب اسلامی پیروز نمی شد امروز چیزی به نام جمهوری اسلامی وجود نداشت واستعمارگران، بیگانگان، چیاولگران و دریک کلام  نظام سلطه تمام منابع ایران را چپاول کرده بودند.

حجت الاسلام حاجتی گفت:انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام‌ در۲۲بهمن ۵۷ به پیروزی رسید و درحالی که در تشییع باشکوه حضرت امام راحل درخرداد ۶۸ هم بیش از ۱۰میلیون نفر حضور یافتند که درعالم بی نظیر است.

وی درادامه بیان کرد:رژیم صهیونیستی ادعای سلطه از نیل تا فرات را دارد،۲۰۰سال قبل قراداد گلستان و ترکمنچای بسته شد و متن این قراداد نیز توسط سفیر انگلستان منعقد شد که در ادامه ۲۵۰هزار کلیومتر مربع از خاک ایران جدا شد و ۱۵استان ایران رفت. بزرگترین قسمت موزه لوور فرانسه مربوط به اشیای تاریخی ایران است درحالی که ایران را استعمارگران در دست گرفته بودند.رضاشاه دزد درجه یک بود و خیانت ها به مملکت ایران کرد، در زمان محمدرضا پهلوی بحرین را از ایران جدا کردند و باید بدانیم که چه بلاها برسر این سرزمین آورده اند.

امام جمعه موقت اهواز تصریح کرد:اما  بعد از انقلاب اسلامی فتنه های بسیاری علیه انقلاب اسلامی نیز صورت گرفت،دشمنان جنگ تحمیلی را علیه ملت ایران به راه انداختند درحالی که صدام می خواست یک هفته ای درتهران باشد اما جمهوری اسلامی با رشادت ها و جانفشانی های فرزندانش یک وجب خاکش را به دشمن نداد. 

حجت الاسلام حاجتی گفت:امروز ۴۳سال از انقلاب اسلامی می گذرد و با همه  تحریم، فتنه ها، توطئه های دشمنان، اما انقلاب همچنان باعزت و اقتدار به مسیرش ادامه می دهد.امروز ایران اسلامی عین الاسد بزرگترین پایگاه آمریکایی ها را با موشک شخم می زند و‌ دشمن هفت تریلیون دلار درمنطقه خرج کرد و داعش را بوجود آورد که منطقه را در دست بگیرند اما ناکام ماندند و شکست خوردند، امروز تحلیگران غرب  مدعی هستند که دولتی درمنطقه تشکیل نمی شود مگر به اذن وهمکاری جمهوری اسلامی ایران.

وی درپایان گفت:آینده برای انقلاب اسلامی روشن است و مطمئن باشید پرچم این حکومت بدست امام زمان (عج)خواهد رسید.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها