نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
21. بهمن 1400 - 10:49
چهره سیاسی گچساران گفت:وحدت ،یکپارچگی و انسجام ملت در برهه های مختلف از بارزترین مولفه های مردمی بودن انقلاب اسلامی به شمار می رود، درحالی که حضرت امام(ره) انقلاب را به عنوان یک مکتب حیات بخش مطرح می کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، رحیم محمدی ،چهره سیاسی و فرهنگی گچساران در گفتگو با این پایگاه خبری تحلیلی در خصوص ضرورت تبیین مکتب انقلاب اسلامی در جامعه گفت: در وهله اول بایستی به دستاوردهای انقلاب اسلامی در این 43سال اشاره کنیم، همانگونه که مستحضرید به برکت انقلاب اسلامی پیمودن مسیر توسعه و پیشرفت در عرصه های مختلف کشورمان هموار شد که در نتیجه هم دست اجانب و چپاول گران از غارت منابع  این مملکت نیز کوتاه شد.

 وی افزود:امروز پیشرفت های انقلاب اسلامی به هیچ عنوان قابل مقایسه با وران رژیم طاغوت نیست،ایران اسلامی در عرصه های پزشکی،نانو،صنعت هسته ای،سلول های بنیادی،فناوری هوافضا،رادیو داروها و...حرف های زیادی برای گفتن در جهان تکنولوژی دارد اگر چه معتقدم که در بحث زیرساخت ها همچون جاده ها،برق،آب،مخابرات،گاز و در یک کلام عمران،صنعت و کشاورزی اقدامات قابل توجهی صورت گرفته است.

محمدی ادامه داد:انقلاب اسلامی یک حرکت مردمی بود، که با حرکت مردم آغاز و با حرکت مردم هم تداوم و استمرار خواهد یافت،امروز مردم در انقلاب اسلامی خود در سرنوشت شان دخیل هستند،به گونه ای که به طور میانگین هرساله انتخابات در این کشور برگزار می شود و به هیچ عنوان قابل مقایسه با رژیم پهلوی نیست که آمریکایی ها و انگلیسی ها برای مردم تصمیم می گرفتند و به نوعی هم تعیین تکلیف می کردند.

چهره سیاسی گچساران تصریح کرد:بنابراین مردم رمز پیروزی انقلاب اسلامی بودند و با جانفاشانی و ایثارگری همین مردم است که امروز انقلاب اسلامی در تقابل با نظام سلطه همچنان با قدرت ایستاده است،دشمنان با فتنه ها و توطئه های مختلف به دنبال القای ناامیدی درجامعه و ناکارآمدی انقلاب اسلامی هستند که به برکت رهبری داهیانه امام خامنه ای(مدظله العالی) و حضور آگاهانه و با بصیرت مردم در تمامی عرصه ها دشمنان همچنان ناکام مانده اند.

محمدی تصریح کرد:در حقیقت وحدت ،یکپارچگی و انسجام ملت در برهه های مختلف از بارزترین مولفه های مردمی بودن انقلاب اسلامی به شمار می رود،اما ویژگی دیگر انقلاب حضرت امام(ره) این بود که انقلاب را به عنوان مکتب حیات بخش مطرح می کردند و ایشان انقلابی را بنا گذاشتند که مردمانی الهی باید پیرو آن باشند.

وی ادامه داد:با این وجود نیز انقلاب اسلامی ثمره جانفشانی ها،رشادت ها،فداکاری ها و از خودگذشتگی های فرزندان دیار ایران زمین است که با همدلی و وحدت انقلاب اسلامی را به جهان صادر کردند انقلابی که امروز برای دوستان امید آفرین و برای دشمنان نیز بیم آفرین شده است.

فعال فرهنگی گچساران در پایان هم گفت:هرچند بعضا مشکلاتی در کشورمان وجود دارد و دشمنان از هر روشی برای ضربه زدن به این انقلاب استفاده می کنند،اما ملت بزرگ ایران اسلامی در طول این 43سال در مقابل زیاده خواهی های ابرقدرت ها ایستادگی کرده و در راستای صدور آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی گام های بلندی نیز برداشته است. امروز برهمگان هم لازم است که راهپیمایی 22بهمن امسال هرچه باشکوه تر از سال های قبل برگزار شود تا بازهم مشت محکم دیگری بر یاوه گویی های دشمنان زده شود.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها