نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
8. آذر 1398 - 6:46
بسیجیان جهادگر با انجام خدمت بدون منت در مناطق محروم سرزمین بام نفت ایران درتلاشند تا از میزان محرومیت‌ها بکاهند،همان اردوهایی که با اخلاص و خدمت‌رسانی و بدون هیچ هیاهویی انجام می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،در تب و تاب این روزهای اتفاقات مختلف سیاسی ،تبلیغات انتخاباتی و نیز به زعم بی توجهی بسیاری از مسئولین ،جهادگران بسیجی با عزیمت به مناطق محروم دیار بام نفت ایران با محرومان همنشین می شوند تا بر رسالت ذاتی بسیج همچنان پایدار بمانند.

هرچند اردوهای جهادی با هدف خدمت به محرومین و توسعه مناطق محروم سال هاست که با حضور جوانان و نوجوانان انقلابی برگزار می شود و این بار نیز جهادگران بسیجی گروه جهادی شهید پردال گچساران با حضور در مناطق محروم این شهرستان نیز کمک‌رسان نظام اسلامی در رفع محرومیت هستند.

همه ساله و در فصول مختلف سال،جمعی از جهادگران بسیجی با ازخودگذشتگی در قالب اردوهای جهادی به یک فعالیت خودجوش و تأثیرگذار می‌پردازند،جهادگرانی که برای خدمت‌رسانی و فعالیت‌های عمرانی، فرهنگی و اقتصادی به مناطق محروم و روستاهای دوردست سفر می‌کنند.

فعالیت های جهادی که گاها در طول ایام سال نیز با شور و حال و هوای خاص خود همراه است ؛به نوعی روحیه‌ تلاش و همت جهادگران را زنده کرده و علاوه بر چشیدن طعم محرومیت آن‌ها را بیش‌ازپیش با سختی‌های مردم دیار محروم آشنا می‌کند، همان جوانانی که لبخند رضایت مردم را به خوشی‌های جوانی ترجیح می‌دهند.

با این تفاسیر باید گفت که اردوهای جهادی در فصل پاییز هم با جدیت و تلاش در این شهرستان ادامه دارد و در آن بسیجیان جهادگر با انجام خدمت بدون منت در مناطق محروم سرزمین بام نفت ایران درتلاشند تا از میزان محرومیت‌ها بکاهند؛ همان اردوهایی که با اخلاص و خدمت‌رسانی و بدون هیچ هیاهویی انجام می‌شود.

در ادامه تصاویری از فعالیت عمرانی گروه جهادی "شهید پردال" گچساران در روستای باباکلان این شهرستان را شاهد باشید.

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها