نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
7. آذر 1401 - 10:57
گروه های جهادی گچساران در روزهای که می گذرند همچنان با جان و دل پای کار مردم هستند و جهادگران بسیجی در صحنه دستگیری از نیازمندان، مقاوم تر از همیشه ایستاده اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،نیما فولادی، مسئول گروه جهادی زینبیون گچساران در گفتگو با این پایگاه خبری تحلیلی در خصوص اقدامات این گروه جهادی گفت:باید توجه داشت که مهم ترین هدف از برگزاری اردوهای جهادی؛ همان تذهیب نفس، خودباوری ،خدمت صادقانه و خودسازی خود جهادگران است.

وی افزود:بنابراین جهادگران بسیاری در گروه های جهادی شهرستان گچساران، خدمت صادقانه را به نحو مطلوب تفسیر کرده اند، و امیدواریم که این اقدامات خدا پسندانه نیز جهادگران را به خودسازی و تذهیب نفس سوق دهد که همینگونه هم خواهد بود.

فولادی در ادامه تصریح کرد: دو گروه جهادی شهیده "فوزیه شیردل"(خواهران) و زینبون(برادران) در اردوی جهادی هفت روزه در روستای ناصرآباد دهستان امامزاده جعفر گچساران به استعداد ۳۰ نفر جهادگر حضور داشتند و اقداماتی در بحث محرومیت زدایی نیز انجام شد.

 مسئول گروه جهادی زینبیون گچساران ادامه داد:البته قبل از آغاز این اردوی هفت روزه نیز با تشکیل جلسه، نشست و همفکری با دهیاری روستا، معتمدین محلی و شناسایی نقاط هدف، و نیز با اهمیت و در اولویت قراردادن اماکن آموزشی و فرهنگی، لذا مقرر شد تا دو باب مدرسه ترمیم و رنگ آمیزی و در ادامه هم چهار سرویس بهداشتی برای چهار خانواده نیازمند هم احداث شود.

وی افزود: در این اردوی جهادی، جهادگران با تشکیل تیم ها و کارگروه های مختلف عمرانی، بهداشت و درمان،فرهنگی و اجتماعی،تربیت و آموزش، برنامه های متنوع و مختلفی را برای جامعه هدف(مردم روستای ناصر آباد) انجام دادند.

فولادی گفت: ازجمله این اقدامات می توان به اعزام اکیپ پزشکی جهت مداوای بیماران در روستا ، رنگ آمیزی درب های دو مدرسه  و همچنین درب های سرویس بهداشتی، خط کشی زمین فوتبال و تعمیر۴سرویس بهداشتی در روستا، تشکیل کلاس های آموزشی، برگزاری برنامه های فرهنگی_هنری_اجتماعی ، سرکشی از خانواده های معزز شهداء و...توسط این گروه های جهادی اشاره کرد.

وی درادامه اظهارکرد:در بازدیدی که فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران و معاونت سازندگی بسیج شهرستان گچساران از این اردوی جهادی در روستای ناصر آباد داشتند ، جهادگران این دو گروه جهادی جهت اجرای هرچه بهتر برنامه های جهادی نظرات و ایده های خود را ابراز داشتند ، که مورد توجه عزیزان هم قرار گرفت .

مسئول گروه جهادی زینبیون گچساران در پایان هم گفت: از دهیاری و رئیس شورای روستای امامزاده جعفر (ناصر آباد) و معتمدین محل و تمامی کسانی که در این اردوی جهادی به هر نحوی خادمان خود را یاری کردند کمال تشکر و قدردانی را دارم.

انتهای پیام/

 

تصاویر تکمیلی: 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها