نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
20. شهريور 1401 - 8:40
گروه جهادی شهید سلیمانی گچساران به همت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام(ره) ،22زائر اولی از شهرستان گچساران را روانه سفر کربلا کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، سعید فصیحی اردکانی،مسئول گروه جهادی شهید سلیمانی گچساران در گفتگو با این پایگاه خبری تحلیلی گفت:کاروان های مختلفی از گچساران با نزدیک شدن به اربعین حسینی، به کربلای معلی اعزام می شوند،که یکی از جلوه‌های زیبای این همایش باشکوه نیز حضور زائر اولی‌ها در پیاده روی اربعین است.

وی افزود:بنابراین گروه جهادی شهید سلیمانی گچساران به همت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام(ره) ،22زائر اولی از شهرستان گچساران را روانه سفر اربعین کرد.

فصیحی اردکانی ادامه داد:در این راستا زائر اولی‌ها که از خانواده های کم برخوردار در سطح شهرستان به شمار می روند،توسط این گروه‌ جهادی شناسایی و به کربلای معلی مشرف شدند و این در حالی است که به هر نفر مبلغ ۵۰۰ هزار تومان هم پرداخت شد.

مسئول گروه جهادی شهید سلیمانی گچساران  در ادامه با اشاره به اقدامات این گروه جهادی هم گفت: گروه جهادی شهید "حاج قاسم سلیمانی" گچساران همانند سایر نهادهای مردمی و دیگر گروه های جهادی از ابتدای به وجود آمدن ویروس منحوس کرونا پا به عرصه جهاد گذاشت و از همان ابتدا در تولید ماسک بهداشتی، ضدعفونی معابر و خیابان ها و نیز توزیع بسته های معیشتی و بهداشتی بین نیازمندان و آسیب دیگان ناشی از کرونا در سطح شهر و روستاهای گچساران اقدام کرد.

فصیحی اردکانی ادامه داد:امسال هم در رزمایش همدلی و احسان تاکنون بیش از یک هزارو 200 بسته معیشتی،پروتئینی و بهداشتی با حمایت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و دفتر کانون های خدمت رضوی به همت جهادگران در مناطق محروم و کم برخوردار گچساران توزیع شد.

وی در پایان هم گفت:طبخ و توزیع دوهزار پرس غذای گرم بین نیازمندان شهرستان ، توزیع 20 دست کفش و لباس اهدای جهیزیه به زوج های نیازمند، خرید 3 دستگاه کولرآبی، یک دستگاه کولر گازی، دو پنکه دستی برای نیازمندان. دیدار با خانواده 6 شهید، ترمیم و بازسازی سقف سرویس بهداشتی و حمام منزل محرومین، رنگ آمیزی برخی مدارس مناطق محروم. ویزیت رایگان 250 نفر و توزیع دارو بین آن ها از دیگر اقدامات گروه جهادی شهید سلیمانی  در سال 1401بوده است.

مسئول گروه جهادی شهید سلیمانی گچساران در ادامه اظهارکرد:حقیقتا اقدامات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در سطح کشور ،استان ها و نیز شهرستان ها قابل تقدیر است، چرا که همواره برکات و خدمات این ستاد به مردم کشورمان را شاهد هستیم که از نمونه های بارز این اقدامات جهادی را می تواند در دوران همه گیری ویروس کرونا هم نام برد.

 

انتهای پیام/

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها