نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
22. آبان 1397 - 18:20
تیم نفت و گازگچساران در هفته نهم از رقابت های لیگ دو فوتبال کشور دریک دیدار حساس مقابل مس شهربابک به تساوی بدون گل رسید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،از سری مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور و در هفته نهم این رقابت ها دو تیم نفت و گازگچساران و مس شهربابک مقابل هم صف آرایی کردند.

دراین دیدار که عصر امروز در استادیوم شهدای نفت گچساران برگزار شد، نفتی های میزبان و تیم شهر بابک بعد از یک جدال 90دقیقه ای به تساوی بدون گل رضایت دادند.

از مهمترین صحنه های این دیدارشوت تماشایی "احمد گمار" مهاجم تیم نفت و گازگچساران بودکه در دقایق پایانی نیمه اول بابرخورد به تیرک افقی دروازه تیم مس به بیرون رفت.

هرچند اعتراض های نفتی ها به کادر داوری در نیمه دوم افزایش چشمگیری داشت ، کادر فنی نفتی ها به اتلاف وقت از سوی بازیکنان حریف اعتراض کردند و معتقد بودند هر چند دقیقه یک بازیکن این تیم به زمین می خورد.

هوادارن تیم نفت و گازگچساران بعد از پایان بازی با تجمع در چمن ورزشگاه، درجلوی نیمکت کادر فنی این تیم اعتراضات خود را نسبت به نتایج ضعیف این تیم دراین فصل از رقابت ها به مسئولین ورزش نفت و کارد فنی این تیم ابراز کردند.

این درحالی است که علی نیکبخت،سرمربی فوتبال نفت و گاز گچساران پیشتر در گفت وگو با رسانه ها گفته بود:تیم ما به یک اتحاد و همدلی رسیده که بی شک حمایت مسئولان نفت در این مسئله تاثیرگذار بوده ودر ادامه نیز اثر آن بیشتر خواهد بود.

وی نیز گفته بود که هواداران تاکنون شرایط سکوها را برای بازی خوب و منطقی تیم فراهم کرده اندوما برای رضایت و دلخوشی مردم فوتبال بازی می کنیم در غیر این صورت فوتبال به تنهایی و بدون تماشاچی معنایی ندارد.

نیکبخت درادامه امتیاز میزبانی را یک موقعیت خوب در شرایط حساس تیم عنوان کرده و افزوده بود:برای موفقیت تیم تنها نباید به مسائل فنی و مستطیل سبز امیدوار باشیم و در کنار تلاش های کادر فنی نیاز به حضور و حمایت تماشاگران پرشور گچسارانی داریم.

اگر چه سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران به مشکلات مالی باشگاه های زیرمجموعه نفت نیز اشاره کرده و گفته بود:هرچند کاهش بودجه تیم های ورزشی وزارت نفت تاثیر بسزایی در کیفیت کار تیم ها داشته که این مشکلات در باشگاه نفت گچساران به خوبی مدیریت شده و امیدوارم این روند برای تیم فوتبال پرطرفدار نفت و گاز گچساران در ادامه بهتر شود.

با این تفاسیر تیم فوتبال نفت و گاز گچساران تاکنون با انجام 8 بازی، 3 برد، 3 مساوی، 2 باخت و با کسب 12 امتیاز در رده چهارم جدول لیگ دسته دو فوتبال کشور قرار گرفته است؛تیم نفت وگاز گچساران نیزدر دیدار قبلی خود با تیم خیبر خرم آباد به تساوی بدون گل دست یافته بود.

تیم نفت و گاز گچساران در این فصل از رقابت ها با تیم های جهاد نصر سیرجان، استقلال رامشیر،پاس همدان، بعثت کرمانشاه،نیروی زمینی تهران،خیبر خرم آباد،شهدای بابلسر،نفت امیدیه، شهرداری فومن،پرسپولیس گناوه وشهرداری بندرعباس در گروه دوم رقابت ها قرار دارد.

تیم های چوکا تاش،اتحاد کامیاران،شهرداری بم،مس نوین کرمان،استقلال اهواز،کاسپین قزوین،شهرداری همدان،فولاد نوین اهواز،داماش ایرانیان،مقاومت تهران،سردار بوکان،خوشه طلایی ساوه و ایرانجوان بوشهر در گروه نخست لیگ دسته دوم فوتبال کشور حضور دارند.

از هر گروه یک تیم به صورت مستقیم و یک تیم هم از طریق پلی اف به لیگ دسته اول فوتبال کشور صعود می کند،از هر گروه نیز2 تیم به لیگ دسته سوم فوتبال کشور سقوط خواهد کرد که باید دید نفتی های گچساران در پایان این رقابت ها می توانند همچون فصل های گذشته در جمع مدعیان صعود به لیگ یک قراربگیرد.

ادامه تصاویر این دیدار را مشاهده کنید.

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها