نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
29. مهر 1398 - 11:13
بسیاری ‌می گویند صحبتهای نماینده محترم مردم گچساران و باشت در جمع مردم شریف آرو بسیار عجیب و دور از انتظار بود، آخر ایشان با چه کارنامه ای رو در روی مردم اینگونه سخن می گویند؟ گویی که فکر می کنند مردم دور از جانشان از نعمت بینایی، شنوایی و تفکر محرومند!.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،غلامرضا پاکدل ،مدیر عامل اسبق نفت و گاز گچساران در مطلبی با انتقاد از اظهارات اخیر تاجگردون در منطقه آرو نوشت:کسی که پیشنهاد مناظره را نمی پذیرد، نقدها، راهکارها را هم ترتیب اثر نمیدهد و حتی منتقدین مطلع و منطقی خود را بلاک می کند، چگونه ادعا می کند که هر کس نقد و راهکاری دارد، بیاید رودرو بگوید؟!!.

متاسفانه این روزها عارضه ای که فراگیر شده و تقریبا اپیدمی شده است اینستکه که کسانی که عملکرد ضعیف دارند وقتی پشت تریبون قرار می گیرند، چشم بسته و زبان می گشایند و هرچه میخواهند می گویند، برایشان هم مهم نیست که عملکردشان چه بوده وچیزی را که می گویند با واقعیت تطابق دارد یا نه! فقط برایشان خوب شعار دادن مهم است و گویا مخاطبین را هیچ می انگارند.
بسیاری ‌می گویند صحبتهای نماینده محترم مردم گچساران و باشت در جمع مردم شریف آرو بسیار عجیب و دور از انتظار بود، آخر ایشان با چه کارنامه ای رو در روی مردم اینگونه سخن می گویند؟ گویی که فکر می کنند مردم دور از جانشان از نعمت بینایی، شنوایی و تفکر محرومند! و از رسانه، فضای مجازی و اصلا از دور و برشان بی خبرند و نمی دانند دور و برشان چه می گذرد!!
بنده فقط به سه جمله از فرمایشات نماینده محترم می پردازم:
اول اینکه گفته اند: “نماینده نباید به مردم دروغ بگوید”. باید پرسید جناب نمایند، کجا به مردم راست و واقعیت گفته اید؟
آیا وقتی هشت سال است در خصوص ضوابط جذب و لیستهای مختلف از شما سوال می شود، به مردم راستش را گفته اید یا به امروز و فردا حواله اشان داده اید؟
وقتی راجع به وامها و امتیازات آنچنانی سوال می شود راستش را گفته اید یا در جمع دانشجویان گفته اید شما بروید لیست وام گیرندگان را در اورید؟
وقتی راجع به نحوه انتصابات، حمایت از نخبگان و موارد مشابه سوال می شودد، به مردم راستش را گفته اید یا اصلا جواب داده اید؟ یادتان می آید در جشن نخبگان جای نخبگان اصلی خالی بود و هیچ پاسخی هم به اعتراضات و نقدها ندادید؟
چرا حاضر نبودید جواب دهید که هزینه میتینگهای تبلیغاتی/ انتخاباتی آنچنانی از جمله مشک و ملار از کجا تامین می شود؟ تا اینکه از یکسو صدای هیاتهای ورزشی درآمد و بدتر از آن مشخص شد شرکت مشک و ملار ثبت کرده اید و خود شما و رئیس منصوبتان عضو هیات مدیره آن هستید!! و خلاصه خود بخوان حدیث مفصل از این مجمل!!
وقتی راجع به مدرکتان سوال شد راستش را گفتید یا گفتید: در کَفَش بمانید؟
اصلا راست گفتن پیشکشتان، شما پاسخگو نیستید و تمام سوالات، ابهامات، نقدها و حتی خواسته های موکلینتان در جلسات را هم بی پاسخ گذاشته اید.
دوم اینکه گفته اند: من چه خیانتی کرده ام؟ کسی نگفته است خیانت کرده اید، شما خودتان این عبارت را انتخاب کرده اید ولی جناب نمایند:
مگر شما شایسته سالاری را از بین نبردید و به جایش فامیل سالاری را بنا نهادید؟
مگر ضوابط را در جذب نیرو، امتیازات، فرصتها و سایر موارد نابود نکردید؟
مگر نخبه کشی به راه نیانداختید و نوچه پروری و بله قربان گویی را جایگزین آن کردید، تا جائیکه از ضعف مدیران و روسای منصوبتان صدای خودتان هم در آمد؟
مگر حکومت خانوادگی و ارباب و رعیتی را در حوزه تان حکمفرما نکرده اید؟
مگر اصل تفکیک قوا را به معنای واقعی زیر پا نگذاشته اید تا جائیکه گویا اصلا قوه مجریه ای در حوزه تان وجود ندارد؟
مگر تبعیض، بی عدالتی و پارتی بازی که البته کسی نمی تواند ادعا کند که اصلا وجود نداشته، را به حد اعلا و صد در صدی نرساندید؟
مگر در زمینه ترویج خشونت کاری نکردید که علناً موکلتان گفت: باید چاقوکشی کنم تا مشغول بکارشوم؟؟؟
مگر بعضی ادارات، سازمانها و شرکتها را از وجود ایثارگران و یادگاران دوران دفاع مقدس پاکسازی نکردید؟
مگر با سیاسی کردن ورزش، باعث نابودی آن و تقلیل سطح جایگاه شهرستان نشدید و تقریبا تنها دلخوشی جوانان را هم از آنها گرفتید؟
مگر شما بر خلاف اخلاق کارهای دیگران را به نام خودتان مصادره نکردید، بارها فرودگاه، زیرگذر، بیمارستان بی بی حکیمه و ….را به نام خودتان مصادره کردید و همینطور در همین جلسه در خصوص اتوبان بابا میدان / بهبهان که خدمات دیگران را نادیده گرفته اید.
مگر بجای خدمت بی منت، منت بی خدمت راه نیانداختید و برای یک سنگفرش خیابان یا یک پارک، آنقدر منت گذاشتید و چنان تار و تمبکی راه انداختید که برای افتتاح فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) و فازهای پارس جنوبی هم چنین کاری نکردند؟
مگر نمی گویید پول غیر قابل مقایسه با قبل به گچساران و باشت سرازیر کرده اید ولی براساس نقد سوم مستند و مستدل بنده، کارهای عمرانی هشت ساله شما از هشت سال گذشته بسیار کمترند؟ چرا حاضر به مقایسه عملکردها نیستید؟؟
و دهها مگر و مگر دیگر. اینها را خودتان خیانت نامیده اید، حال بگذارید مردم هرچه بنامند.
و سوم اینکه گفته اند: منتقدین بیایند روبروی من بنشیند و نقاط ضعفم را با راهکارها بدهند! عجبا! مگر بارها منتقدین شما را به مناظره دعوت نکردند؟ چرا نپذیرفتید؟ مگر نقدها را ننوشتند و راهکار هم دادند، چرا توجهی نکردید؟ مگر شما نبودید که حتی منتقدین خود را بدلیل اعلام نظرات محترمانه شان مسدود ( بلاک ) کردید؟ خودتان میدانید تعداد منتقدین مطلع و منطقی بلاک شده بسیار زیادند که حتی حاضر نشدید نظرشان را بشنوید.
در یک کلام طرح این جملات نشان می دهد که نه تنها حاضر به پاسخگویی و راست گفتن و حاضر به نشستن و شنیدن نظرات نیستید بلکه متاسفانه آنچه تا کنون گفته شده را از این گوش شنیده و از آن گوش به در کرده اید. شما از رویارویی فراری هستید و فقط دنبال یک تریبون و دادن شعارهای تکراری هستید که بدلیل کسوت نمایندگی این فرصت هم برایتان فراهم است و متاسفانه تا کنون به هیچ وجه حاضر به شفاف سازی و پاسخگویی نبوده اید.
کاش وقتی حرف می زنید کمی فکر کنید و به شعور مخاطبین خود احترام بگذارید.

انتهای پیام

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها