نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
15. تير 1400 - 7:00
کرمی پور گفت:شهرستان نفتخیز گچساران سهم برجسته ای در درآمدهای مالیاتی دارد به طوری که در برخی مواقع بیش از 60درصد مالیات استان را تامین می کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، طهماسب کرمی پور،رئیس امور مالیاتی گچساران در گفتگو با این پایگاه خبری تحلیلی گفت:شهرستان نفتخیز گچساران سهم برجسته ای در درآمدهای مالیاتی دارد به طوری که در برخی مواقع بیش از 60درصد مالیات استان را تامین می کند.

وی درادامه نقش مالیات در توسعه را راهبردی دانست و افزود: تعامل بامودیان و مشتری مداری ازاولویت مهم اداره امور مالیاتی گچساران است، چرا که پرداخت مالیات از عوامل رشد و توسعه جامعه به شمار می رود و موجب رونق اقتصادی،افزایش خدمات،عمران،آبادانی و نیز تحقق عدالت اجتماعی خواهد شد.

کرمی پور در خصوص آخرین مهلت اظهارنامه مالیاتی هم گفت:در رابطه با تسلیم اظهارنامه مالیاتی، اشخاص حقیقی تا 15 تیرماه جاری مهلت دارند و برای اشخاص حقوقی و مستغلات تا پایان تیرماه جاری نیز فرصت باقی است.

رئیس امور مالیاتی گچساران درادامه تصریح کرد:بنابراین افراد با تکمیل اظهارنامه مالیاتی از مزایای قانونی معافیت ها نیز برخوردار می شوند و در غیر این صورت نیز مشمول جریمه غیر قابل بخشش خواهند شد.

کرمی پور در ادامه نیز گفت:در بحث وصول آلایندگی و عوارض و کمک به شهرداری های استان بویژه گچساران وباشت،اداره امور مالیاتی گچساران نیز اقدامات شایسته ای نیز در این خصوص انجام داده که رقم قابل توجهی نیز به این موضوع اختصاص داده شد.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها