نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
11. مهر 1399 - 0:01
بهمن فرازمند سرمربی باتجربه گچسارانی با قراردادی سفید هدایت تیم فوتبال نفت و گاز گچساران را برعهده گرفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،رئیس امور ورزش نفت و گاز گچساران در این خصوص گفت: با توجه به شرایط مالی نامناسب باشگاه و بخشنامه صرفه جویی وزارت نفت اکنون بودجه بسیار ناچیزی برای اداره تیم داریم و با همکاری و مساعدتی  که  از سوی مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران و مدیرعامل تیم فوتبال بزرگسالان صورت پذیرفت، تصمیم گرفته شدبا این شرایط تمرینات را آغاز کنیم.

شاهرخ داودی مهر افزود: در شرایط فعلی تنها راه حفظ تیم در لیگ دسته دوم پذیرش شرایط قرارداد سفید امضا بوده که بهمن فرازمند با ازخودگذشتگی برای حفظ تیم نفت گچساران این شرایط را پذیرفت.

وی تصریح کرد:قطعا با توجه به شرایط خاص باشگاه بایستی بیشتراز ظرفیت های موجود و قابل دسترس منطبق با شرایط مالی استفاده کنیم اما بودجه برای بستن قرارداد با سقف مالی فعلا میسرنیست.

داودی مهرافزود: در تلاش هستیم  مشکلات مالی باشگاه را برطرف کنیم اما در شرایط فعلی قرارداد همه بازیکنان و کادر فنی سفید خواهد بود و فعلا مبلغی برای بستن قراردادمالی دراختیارنداریم.

رئیس امور ورزش نفت و گاز گچساران باقدردانی از پذیرش شرایط خاص باشگاه در فصل جاری از سوی سرمربی تیم فوتبال گفت: در تلاش هستیم که از سوی مدیریت نیز امکانات پشتیبانی خوبی در اختیار آنها قراردهیم.

فرازمند که پیش از این در سال های 94 به عنوان کمک مربی تا بازی پلی آف و همچنین درجایگاه کمک مربی درسال ۹۵ تا حضور درمراحل نیمه پایانی جام حذفی کشور و درسال  96 درکسوت سرمربیگری هدایت این تیم را تا حضوردربازی پلی آف لیگ دسته دوم برعهده داشته است.

وی نیز سابقه صعود به لیگ دسته اول در فصل 91-92 در کنار این تیم را در کارنامه خود دارد ،وی با قراردادی یکساله هدایت این تیم قدیمی و ریشه دار را برعهده گرفت.

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها