نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
29. آبان 1398 - 14:06
تمرینات تیم فوتبال نفت و گاز گچساران بعد از لغو دیدار اخیرش با نماینده امیدیه، در زمین شماره دو استادیوم شهدای نفت این شهرستان در حال پیگیری است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،تمرینات تیم نفت و گاز گچساران در ادامه حضور پرقدرت در رقابت های این فصل لیگ دسته دوم فوتبال کشور در زمین شماره دو استادیوم شهدای نفت این شهرستان در حال پیگیری است که در تمرین امروز بازیکنان زیر نظر کادرفنی به انجام کارهای تاکتیکی و گروهی پرداختند .

دیدار تیم نفت وگاز گچساران در هفته نهم لیگ دسته دو فوتبال باشگاه های کشور(دوشنبه 27آبان) برابر تیم همنامش، نفت امیدیه بود که این دیدار به دلیل عدم وجود شرایط لازم برای برگزاری لغو و به زمان دیگری موکول شد.

تیم فوتبال نفت و گاز گچساران با تیم های پاس همدان،شهرداری بم،شهرداری بندرعباس،چوکا تالش،سردار بوکان،نفت امیدیه،بعثت کرمانشاه،شهدای بابلسر،ایران‌جوان بوشهر،ملی حفاری اهواز،رزکان کرج و دارایی بندرگز در گروه دوم این رقابت ها قرار دارد.

تیم های کارون اروند خرمشهر،نماینده بجنورد،فولادنوین اهواز،شهید قندی یزد،والان کامیاران،خیبر خرم آباد،شهرداری فومن،شهرداری همدان،کاسپین قزوین،مس نوین کرمان،پرسپولیس گناوه،استقلال ملاثانی،شهرداری آستارا و میلاد مهر تهران نیز در گروه نخست این رقابت ها حضور دارند.

تیم نفت و گاز گچساران باکسب 4 پیروزی و 4 شکست با 12 امتیاز و با یک بازی کمترنسبت به دیگر رقبای بالای جدول، در رده پنجم جدول گروه دوم این رقابت ها حضور دارد،دیدار بعدی این تیم روز دوشنبه 4 آذرماه امسال در گچساران مقابل  تیم 16امتیازی"پاس همدان" خواهد بود.

 

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها