نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
23. مهر 1396 - 20:11
دانشجویان دانشگاه های آزاد،پیام نور و دانشکده نفت و گاز گچساران در اعتراض به یاوه گویی های ترامپ علیه ملت ایران تجمع اعتراضی برگزار کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،دانشجویان ،اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد گچساران با سر دادن شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل و آتش زدن پرچم این دولت مستکبر، تجمعات اعتراضی برعلیه یاوه گویی‌های رئیس جمهور آمریکا برگزار کردند.

شهرام مهدوی مطلق مسئول سازمان بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد سخنران ویژه این مراسم دردانشگاه آزاد گچساران بود که تجمع دانشجویان در سراسر کشوردر پاسخ به یاوه گویی های ترامپ علیه ملت ایران را نشان از هوشیاری و بیداری جریان دانشجویی در پیشتازی علیه استکبار برشمرد.

وی درادامه با اشاره به سخنان رئیس جمهور آمریکا درباره ملت ایران گفت:اعلام تحریم سپاه پاسداران حماقت دیگری در سخنرانی ترامپ بود اینکه کشوری که مدعی کدخدایی جهان را دارد و مدعی ابرقدرتی جهان را یدک می کشد از دست یک نهاد در یک ملت آنچنان به ستوه آمده، نشان از اوج اقتدار سپاه و نشان از ناتوانی آمریکا در برخورد با سپاه پاسداران دارد.

مهدوی مطلق در پایان این مراسم تاکید کرد:اصحاب انقلاب ،خواص انقلاب و جناح های سیاسی مختلف اخلاق رقابت سالم را بدانند و مرز رفاقت ، رقابت و خصومت را بشناسند و ادبیات گفتگوی منتقدانه را یاد بگیرند، لازم است یکبار دیگر در کشورمان از این هم افزایی حداکثری بهره برداری کرد و از نفوذ آدمک های دشمن با روباهای خودی جلوگیری شود.

در پایان این تجمع بیانیه‌ای از سوی بسیج دانشجویی گچساران قرائت شد که در آن بر مقابله همه‌جانبه با دشمنی‌های آمریکا علیه ملت ایران تاکید شد.

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها