نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
23. فروردين 1398 - 13:20
امام جمعه گچساران گفت:دشمنان انقلاب از سپاه پاسداران هراس دارند و سپاه توانست جلوی خوی وحشیگری و جنایتکارانه آمریکایی را بگیرد و ولد نامشروع آمریکایی ها در منطقه یعنی داعش را نابود کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،حجت االسلام سید امین الله حجازی،امام جمعه گچساران ظهر امروز در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به اعیاد شعبانیه گفت:امام حسین علیه السلام پاسدار اسلام بود و میلاد این امام بزرگوار را روز پاسدار اعلام کردند که این روز بزرگ را به همه پاسداران عزیزتبریک عرض می کنم.

وی افزود:روز پاسدار یعنی پاسداری از عالم و برای نجات اسلام ،حضرت امام راحل در اوایل پیروزی انقلاب برای حفاظت از اهداف انقلاب اسلایم، سپاه پاسداران را تشکیل دادند.

حجازی تصریح کرد:سپاه پاسداران متعلق به همه عالم است و همه آزادی خواهان جهان چشم امید به سپاه پاسداران را دارند و ترامپ احمق این مسئله را هرگز درک نخواهد کرد.

امام جمعه گچساران بیان کرد:سپاه پاسداران یعنی فرمانده مقاومت جهان اسلام و سایر مستضعفین عالم و اگر قرار باشد تروریست خوانده شود یعنی همه مسلمانان و آزادی خواهان جهان به نوعی  تروریست هستند!.

وی افزود:باید گفت که این ترامپ ابله هیچ الفبای سیاست نمی داند و یک انسان درنده خو و پول پرست است.

خطیب جمعه گچساران تصریح کرد: به ترامپ احمق عرض می کنم که حضرت امام راحل فرمودند که ای کاش من هم یک پاسدار بودم‌، و امروز سپاه پاسداران جهانی شده است.

حجازی اظهارکرد:دشمنان انقلاب از سپاه پاسداران هراس دارند چرا که سپاه توانست جلوی خوی وحشیگری و جنایتکارانه آمریکایی ها را بگیرد و ولد نامشروع آمریکایی ها در منطقه یعنی داعش را نابود کرد.

وی افزود:آمریکایی ها ۷تریلیون دلار در منطقه خرج کردند و باید شبانه و مخفیانه به عراق بیاید، اما سران مملکت ما با افتخار و عزت وارد عراق می شوند و با مسئولین بلند مرتبه عراق دیدار می کنند.

حجازی بیان کرد:سپاه پاسداران زمینه ساز ظهور حضرت حجت(عج)است ودشمنان بلا تشبیه مثل کرم ابریشم دور خودشان را تنیده اند و هیچ قدرتی یارای مقابله با سپاه پاسداران را ندارد.

امام جمعه گچساران تصریح کرد:سپاه پاسداران چشم و چراغ عالم و منجی آزادیخواهان جهان است،امروز ملت و دولت همه اعلام می کنند که ما هم پاسدار انقلابیم.

حجازی افزود:امروز سپاه عزیزتر و محبوبتر شده و درجهان مقتدر تر شده و چندین گام به جلو هم بیشتر برداشته است و خدا را شاکریم که دشمنان ما را از احمق ها قرار داده است.

خطیب جمعه گچساران بیان کرد:از همه ملت سرفراز ملت ایران اسلامی و از همه نیروهای مسلح ونیز دولت  در بحث کمک رسانی به سیل زدگان کشورمان، کمال تشکر را دارم.

وی افزود:رهبر معظم انقلاب در گام دوم انقلاب فرمودند که به جوانان توجه خاص شود و میلاد حضرت علی اکبر علیه السلام و روز جوان را نیز در پیش داریم.

انتهای پیام

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها