نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
20. ارديبهشت 1398 - 14:49
امام جمعه گچساران گفت: نباید در مقابل دشمن احساس ضعف کرد و باید با توکل به خداوند و به پیروی از اوامر ولی امر مسلمین در مقابل ترفندها و فتنه های دشمنان با اقتدار ایستادگی کرد، الان هم تصمیم بجایی شورای عالی امنیت گرفته است و به دشمن فهماند که هیچ غلطی نمی تواند بکند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،حجت الاسلام سید امین الله حجازی،امام جمعه گچساران ظهر امروز در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به فرازهایی از فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در محفل انس با قرآن گفت:دراین محفل رهبری فرمودند که قرآن نیاز امروز ماست و کل جامعه بشری نیاز به قرآن دارند و این قرآن است که با ظلم، استکبار و طاغوت با قدرت مقابله می کند.

وی افزود:در فرمایشات حضرت آقا تاکید شده است که جوانان و فرزندانمان را بیشتر با قرآن آشنا کنیم چرا که  قرآن همچون حفاظی است که انسان را از مهلکه وانحراف فکری نجات می دهد و این انقلاب هایی که در برخی از کشورهای منطقه ایجاد شد اما همچون خاکستری که بر آتش می ریزند، درنطفه خفه شد؛ علت پناه نبردن به قرآن و پناه بردن به صهیونیست و آمریکا بود .

 حجازی اظهارکرد:ملت بزرگ ایران با راهنمایی های حضرت امام راحل به قرآن و اهل بیت علیهم السلام پناه برد ،همه دنیای شرک و استکبار متحد شدند تا آتش انقلاب این ملت را خاموش کنند اما نتوانستند و باید تلاش کنیم فرزندانمان را بیشتر با قرآن آشنا کنیم تا محفوظ بمانند.

امام جمعه گچساران درادامه بیان کرد:حضرت آقا نیز در دیدار با جمعی از روحانیون و طلاب حوزه های علمیه فرمودند که امروز وظیفه حوزه های علمیه از گذشته سنگین تر است و نیاز و قبول هم بیشتر است ،یعنی مردم به دین بیشتر از گذشته پناه می برند؛شاید در گذشته هم ایمان های قرصی وجود داشت اما جلوه عملی درکار نبود.

وی افزود:مقام معظم رهبری فرمودند روحانیت وظیفه دارد تا با حضور و تلاش بیشتر سد راه فتنه های دشمن شود ،درباره روحانیت حرف هایی بدون معیار علمی گفته می شود اما روحانیت محترم است و علی رغم سیاه نمایی هایی که انجام می شود واقعیت چیز دیگری است و این موضوع وظیفه روحانیت را سنگین تر می کند و وظیفه طلاب این است با افزایش معرفت جامعه، گفتمان های انقلابی را تقویت کند.

خطیب جمعه گچساران گفت:روحانیت و حوزه علیمه باید انقلابی باشد و حوزه تحجر گرا به درد جامعه نخواهد خورد ،روحانیون مسئول اعتقادات جامعه هستند و وظیفه نجات جامعه را برعهده دارند وهمه باید تلاش کنیم که انقلابی در تنویر افکار عمومی و سیره پیامبر اکرم(ص) و اهل بیت علیهم السلام درجامعه شکل بگیرد.

حجازی تصریح کرد: بار دیگر شاهد مکاری و حیله گری اروپای نالایق دربحث برجام بودیم، یک ابله امریکایی ع همه معاهدات و قوانین بین المللی را زیر پا گذاشته است و اروپاییان مدعی که حتی عرضه این راهم ندارند که برای کشورشان تصمیم بگیرند، اخیرا هم بحث های متعدد پیش آمد و رسید به جایی که شورای عالی امنیت ملی کار شجاعانه ای انجام داد و 60روز زمان برای کشورهای عضو برجام برای اجرات تعهدات وقت تعیین کرد که از این تصمیم حمایت می کنیم.

وی افزود:آقایان اروپایی اگر عرضه دارند پس پای کار بیایند و اگر هم عرضه ندارند ما قرآنی داریم که بسیار راهگشاست، قرآن می گوید نه سستی ، نه عقب گرد ،نه ترس و نه نگرانی،اگر ملت و دولت قرص و قوی و محکم به تقوا و اهل بیت تمسک بجویندحتما پیروز خواهند شد.  

امام جمعه گچساران درادامه گفت:دشمن حریص است وتا به آنچه که خودش می خواهد قانع نشود دست بردار نیست،راه نجات راهی است که خداوند فرموده و اگر واقعا به دنبال رفع مشکلات مملکت هستید راه را خداوند به خوبی نشان داده است.

حجازی اظهارکرد:نباید در مقابل دشمن احساس ضعف کرد و باید با توکل به خداوند و به پیروی از اوامر ولی امر مسلمین در مقابل ترفندها و فتنه های دشمنان با اقتدار ایستادگی کرد، الان هم تصمیم بجایی شورای عالی امنیت گرفته است و به دشمن فهماند که هیچ غلطی نمی تواند بکند.

خطیب جمعه گچساران تصریح کرد:ایران اسلامی زمینه ساز ظهور امام زمان (عج)خواهد بود و دولتمردان آمریکایی بدانند که بسیار احمق هستند و ملت بزرگ ایران اسلامی در تمامی عرصه هابا هم متحد و منسجم هستند.

حجازی بیان کرد:رژیم صهیونیسیتی در اوایل ماه مبارک رمضان امسال هم بار دیگر جنایاتی دیگری در مناطق فلسطین اشغالی مرتکب شدند و جمعی را به خاک و خون کشیدند و به شهادت رساندند درمقابل هم نیروی مقتدر فلسطینی جمعی از صهیونیست ها را به هلاکت رساندند.

امام جمعه گچساران گفت:خداوند عنایت کرد و باران بارید به همین دلیل گیاهان زیادی در منطقه رشد کردکه به همین علت هم خطر آتش سوزی بیشتر خواهد شد ،لذا ضروری است تا جلسه ای تشکیل داده شود و تصمیمات لازم در این خصوص گرفته شود و مردم هم این موارد را رعایت کنند.

انتهای پیام

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها