نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
25. آذر 1395 - 13:08
درمراسمی که ظهرامروز با حضور تاجگردون و استاندارکهگیلویه و بویراحمد در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، هوشنگ صیدالی به عنوان مدیرعامل جدید معرفی و از زحمات امین محمدی مدیر عامل پیشین قدردانی شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،آیین تودیع امین محمدی، مدیرعامل پیشین و معارفه هوشنگ صیدالی، مدیرعامل جدید شرکت نفت و گازگچساران ظهر امروز با حضور تاجگردون و استاندارکهگیلویه و بویراحمد، برگزار شد.

صیدالی پیش از این در سمت‌هایی همچون مدیرعامل گاز استان کهگیلویه و بویراحمد، رئیس حراست شرکت نفت و گاز گچساران، رئیس تاسیسات تقویت فشار گچساران و رئیس چند واحد از شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران فعالیت داشته است.

صیدالی دانش آموخته کارشناسی ارشد مهندسی شیمی گرایش مخازن هیدروکربوری است و  پیش از این به مدت ۸ سال مدیرعامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد بود و ریاست تاسیسات تقویت فشار و تزریق گاز گچساران را در کارنامه سوابق خود دارد.

شرکت نفت و گاز گچساران یکی از شرکت‌های تابع شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب است که بهره‌برداری و راهبری عملیات تولید از میدان‌های مهمی از جمله گچساران، بی‌بی ‌حکیمه، سیاه مکان، رگ‌سفید، پازنان، منصورآباد، نرگسی و کیلور کریم را بر عهده دارد.

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها