نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
22. آذر 1402 - 7:34
تیم سایپا تهران موفق شد در گچساران و در یک بازی پربرخورد، اولین پیروزی خود را با مجتبی سرآسیایی به دست بیاورد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، دریکی از بازی‌های هفته شانزدهم لیگ دسته اول فوتبال کشور تیم نفت و گاز گچساران پذیرای سایپا تهران بود که این دیدار درنهایت با نتیجه ۳ بر ۲ به سود نارنجی‌پوشان تهرانی خاتمه یافت.

در این بازی که بسیار پربرخورد و جذاب دنبال شد، بازیکنان سایپا توانستند در دقیقه 28 گل اول را توسط سعید کریمی (بازیکن گچسارانی) بزنند. بعدازاین گل شاگردان پیروز قربانی که دوست نداشتند در خانه بازنده شوند، تلاش زیادی برای رسیدن به گل داشتند و در اولین دقیقه از وقت‌های اضافی نیمه اول توسط امیرمحمد منصف گل تساوی را زدند تا دو تیم با نتیجه یک‌بریک به رختکن بروند.

سایپا نیمه دوم را بهتر شروع کرد و در دقیقه 48 بازهم توسط سعید کریمی گل زدند. درحالی‌که نفت و گاز با فشار هواداران بی‌محابا حمله می‌کرد، در دقیقه 56 روی یک ضد حمله و با سرنگونی مهاجم سایپا در محوطه جریمه میزبان داور اعلام پنالتی کرد.

سعید کریمی پشت توپ قرار گرفت و هتریک خود را به ثبت رساند و تیمش را سه بر یک جلو انداخت. نفت و گاز گچساران در 35 دقیقه پایانی فشار زیادی روی دروازه سایپا آورد و در دقیقه 59 هم به یک گل توسط علی قربانخانی رسید اما دیگر توپی از خط دروازه‌ها رد نشد تا درنهایت بازی با برتری سایپا به پایان برسد.

سایپا بعد از چند نتیجه نه‌چندان خوب اولین برد را با مجتبی سرآسیایی سرمربی جدید به دست آورد و ۲۵ امتیازی شد. آن‌ها اگرچه فاصله‌شان با صدر جدول کمتر شده، اما هنوز اختلاف زیادی دارند و در رده پنجم قرارگرفته است. نفت و گاز نیز ۲۴ امتیازی باقی ماند و در رتبه ششم جدول رده‌بندی این رقابت‌ها قرار دارد.

انتهای خبر/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها