نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
12. آبان 1402 - 10:11
تیم نفت و گاز گچساران در چارچوب رقابت‌های هفته دهم لیگ یک فوتبال کشور، مقابل میزبانش شهر راز شیراز به‌تساوی رسید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،در هفته سیزدهم لیگ دسته یک فوتبال کشور تیم نفت و گاز گچساران مقابل میزبانش تیم شهر راز شیراز به‌تساوی بدون گل دست‌یافت.این دیدار تماشایی با قضاوت سید حسین حسینی، یدالله کلوندی، رضا احمدی، مجتبی شجاعی در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار شد.

نفتی‌های گچساران در این دیدار با ترکیب وحید اصغر زاده، مهدی کربلایی، محسن آقایی، علی قربان خانی، میثم مرادی، علی حدادی فر، رضاخانی، ایمان غلامی، جلیل پناهی، ساسان جعفری کیا وامین رضایی از ابتدا وارد میدان شدند.

 در نیمه اول نفتی‌ها، تیم میزبان را کاملاً مهار کردند و با جابه‌جایی‌های زیاد در میانه میدان اجازه بازی‌سازی مؤثر و حملات با ضربه آهنگ منظم به تیم حریف ندادند و مشخص بود که شاگردان پیروز قربانی با برنامه و هدف ویژه‌ای وارد این بازی خارج از خانه شده بودند که این نیمه بدون گل مساوی شد.

در نیمه دوم تیم نفت و گاز گچساران بازهم خودی نشان داد و چندین بار از روی ارسال از جناحین بر روی دروازه تیم شهر راز شیراز ایجاد موقعیت داشتند اما نتوانستند زهر خود را بریزند و به گل برتری دست پیدا کنند.در دقایق پایانی بازی، میزبان هر چه در توان داشت برای کسب سه امتیاز به کاربست اما راه به جای نبرد تا در پایان این نبرد  بدون گل در حافظیه شیراز به پایان رسید.

بر این اساس نفت و گاز گچساران با 17 امتیاز و کسب 4 پیروزی،5 تساوی و یک باخت در رده پنجم جدول رقابت‌های این فصل از لیگ آزادگان قرار دارد.

سایپا تهران، فجر سپاسی، خیبر خرم‌آباد، چادرملوی اردکان، مس شهربابک، ون پارس اصفهان، پارس جنوبی جم، دریای کاسپین بابل، استقلال ملاثانی، خوشه طلایی ساوه، آرمان گهر سیرجان، شهرداری آستارا، خلیج‌فارس بندر ماهشهر، نفت مسجدسلیمان، مس کرمان، مس سونگون ورزقان، نفت و گاز گچساران و داماش گیلان تیم‌های حاضر در رقابت‌های فصل جدید لیگ آزادگان هستند.

گفتنی است تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در هفته یازدهم رقابت‌های این فصل در روز چهارشنبه ۱۷ آبان ماه، در خانه مقابل چادرملو اردکان به میدان خواهد رفت.

تصاویری از این دیدار را مشاهده کنید.

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها