نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
28. آذر 1402 - 11:02
پیش بازی نفت و گازگچساران_شهرداری آستارا؛
پیشروی گام‌به‌گام نفتی‌ها در لیگ آزادگان
پرونده بازی‌های نیم‌فصل اول جام آزادگان به ایستگاه پایانی رسیده و دو تیم شهرداری آستارا و نفت و گاز گچساران عصر امروز مقابل هم صف‌آرایی خواهند کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،  امروز و در هفته پایانی (هفته هفدهم) رقابت‌های دور رفت لیگ آزادگان شاهد برگزاری دو مسابقه خواهیم بود و فردا هم 6 بازی باقی‌مانده برگزار می‌شود تا پرونده بازی‌های ایستگاه پایانی به‌طور کامل بسته شود.

در هفته پایانی لیگ دسته اول فوتبال کشور تمامی تیم‌های بالای جدولی بازی‌های حساسی پیش رودارند که در مهم‌ترین بازی‌های امروز و فردا تیم‌های مدعی و بالای جدولی چادرملو اردکان، خیبر خرم‌آباد، پارس جنوبی جم و فجر سپاسی به مصاف رقبای خود می‌روند و پیش‌بینی می‌شود روز سختی داشته باشند.

بااین‌حال مصاف شهرداری آستارا با نفت و گاز گچساران هم از بازی‌های مهم و دیدنی ایستگاه پایانی لیگ یک محسوب می‌شود. در حال حاضر تیم نفت و گاز گچساران با 24 امتیاز در رده ششم قرار دارد و تیم شهرداری آستارا با 18 امتیاز در رده چهاردهم جدول این رقابت‌ها جای گرفته است.

نتیجه این بازی برای هر دو تیم اهمیت زیادی دارد. اگر تیم نفت و گاز گچساران در این دیدار برنده شود و در مقابل نیز تیم سایپا هم مقابل داماش گیلان متوقف شود در آن صورت شاگردان پیروز قربانی که فوتبال چشم‌نوازی را به هم نمایش می‌گذارند با 27 امتیاز بالاتر از نارنجی پوشان قرارگرفته و با عنوان پنجمی دور رفت به استقبال نیم‌فصل دوم می‌روند.

در آن‌سوی میدان نیز شهرداری چی های آستارا که در این دیدار میزبان نفتی‌های گچساران هستند برای کسب 3 امتیاز این بازی حساب ویژه‌ای بازکرده‌اند تا بتوانند در پایان دور رفت خودش را از بین تیم‌های ته جدولی جدا کنند.

هرچند جایگاه تیم نفت و گاز گچساران در جدول قابل‌قبول است بااین‌حال انتظار از این تیم که اوضاع احوال مالی و پشتیبانی خوشی دارد، بالاست. نفتی‌ها در 16 بازی پشت سر گذاشته 6 برد داشته‌اند و در 6 بازی هم با حریفان خود مساوی و چهار بازی را هم واگذار کرده‌اند که نتایج نفت و گاز گچساران نشان می‌دهد که پیروز قربانی از هوش بالایی در مربیگری برخوردار است و به‌احتمال‌زیاد نفتی‌ها را با سیستم تهاجمی به کارزار امروز بفرستد.

در شرایطی که تیم فوتبال نفت و گاز گچساران تا پایان هفته دوازدهم با دریافت تنها 4 گل در بین 18 تیم حاضر در رقابت‌های لیگ یک، کمترین گل خورده‌ و بهترین خط دفاعی را در اختیار داشت اما در کمال ناباوری این عنوان مهم طی چهار هفته‌ اخیر از چنگ گچسارانی‌ها پرید، به‌طوری‌که آن‌ها تنها در دو بازی مقابل نفت مسجدسلیمان و سایپا تهران 6 گل دریافت کردند که مجموع گل خورده‌های این تیم به عدد 11 افزایش‌یافته است.

بر این اساس نفتی‌های گچساران با هدایت پیروز قربانی در نیم‌فصل اول بازی‌های جذابی را به نمایش گذاشته است و اگر طلایی پوشان در نیم‌فصل دوم هم کارشان را به همین شکل ادامه دهند طبیعتاً رقیب سرسختی برای تیم‌های مدعی صعود به لیگ برتر خواهند بود.

گفتنی است دیدار تیم‌های شهرداری آستارا با نفت و گاز گچساران عصر امروز ساعت 14 در ورزشگاه وحدت آستارا با قضاوت تیم داوری رضوان سرشار، بابک خسروی، محمد حیدری و حسین گنج خانی برگزار می‌شود.

انتهای خبر/

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها