نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
8. خرداد 1395 - 0:15
تیم نفت وگاز گچساران نائب قهرمان رقابت های لیگ برتر هندبال کشور بدون حضور حتی یک مسئول وارد گچساران شد .

به گزارش آفتاب جنوب،نائب قهرمان لیگ برتر هندبال کشور مورد بی مهری مسئولین این شهر قرار گرفت و در روزی که باید وروداین ورزشکاران در تاریخ این شهرستان ثبت می شد بدون استقبال مسئولین وارد گچساران شدند.

 

حقيقت اين حرف وقتی برای اهالی ورزش مشخص می ‌شود كه هيچ یک از مسئولانی كه انتظار می‌رفت برای مراسم استقبال از تيم هندبال نفت وگازگچساران  پس از کسب نائب قهرمانی در رقابت های لیگ برتر در محل استقبال حاضر شوند، به خودشان زحمت انجام اين كار را ندادند. 

 

به اين ترتيب در كمال تعجب و البته نهايت تاسف، هندبالیست های تاريخ‌ساز بعدازظهر امروز وقتی وارد محل استقبال شدند ،مورد استقبال چهره‌هايی آشنا قرار گرفتند كه تنها حاميان آنها در گذشته و حال بوده اند، باور كردن اين موضوع كه در مراسم استقبال از تيم هندبال نفت وگاز بعد از کسب سهمیه آسيایی، فقط اعضای خانواده‌شان و جمعی از اهالی ورزش حضور داشتند شايد بعد از اين موفقيت بزرگ و تاريخی سخت باشد.

 

اما عدم حضور حتی یک مسئول این شهرستان سوال بزرگی بود كه هيچ كسي براي آن جواب قانع‌كننده‌ای پيدا نمی‌كرد. به اين ترتيب بود كه جوانان تاريخ‌ساز ورزش گچساران، بازگشتی «غريبانه» به این شهرستان داشتند و حسرت یک تشكر خشک و خالی حضوری در بدو ورود از طرف مسئولان به دل تمام آنها باقی ماند.

 

حال اگر بجای این این تیم، "یک مقام سیاسی" وارد گچساران می شد بدون شک همه مسئولین در محل استقبال حاضر می شدند تا در عکس یادگاری جایشان خالی نباشد. اما ای کاش کمی هم استقبال از افتخارآفرینان ورزش گچساران را جدی می گرفتند و برای افتخاری که آفریدند احترام قابل می شدند.

 

تیم هندبال نفت وگاز گچساران در شرايطی با شايستگی و تحمل و پشت سرگذاشتن مشكلات بسيار زياد، براي نخستين بار در تاریخ ورزش کهگیلویه و بویراحمد در لیگ برتر هندبال کشور نائب قهرمان شد كه معلوم نيست مسئولین چه پاداشی برای آنها در نظر خواهند گرفت.

 

هندبالیست های گچساران با تلاشی عزتمندانه و  با عملكردی خيره‌كننده به این عنوان دست یافتند. براي اينكه ثابت كنند كه «می‌توانند» و نياز به حمايت و توجه بيشتر مسئولان دارند. در نهايت بعد از اين افتخار در زمان بازگشت، متوجه شدند نائب قهرمانی‌ آنها برای مسئولان شهرشان آنقدر مهم نبوده كه مجبورشان كند برای حضور به مراسم استقبال بيايند.

 

 به هر حال دادن انگیزه به این بازیکنان بدون شک آینده بهتری برای هندبال نفت وگاز و ورزش این شهرستان خواهد ساخت. حتی اگر مسئولین شهر در چند وقت آينده برای قدردانی از زحمات آنها بهترين مراسم تجليل را برگزار كنند، اين انتقاد به آنها وارد است كه چرا هيچ مسئولی برای استقبال از تيم هندبال نفت وگاز نیامد.

 

تیم هندبال نفت و گاز گچساران عصر چهارشنبه 6خردادماه درفینال لیگ برتر هندبال کشور با شکست 22 بر 20 مقابل میزبانش" منیزیم فردوس" به مقام نائب قهرمانی این رقابتها دست یافت.

 

تصاویر آیین ورود جوانان افتخارآفرین گچساران ، حضور در گلزار مطهر شهداء وتجدید بیعت این جوانان با آرمان های شهداء را در زیر مشاهده نمایید.

 

استقبال هندبال نفت وگاز

استقبال هندبال نفت وگاز

استقبال هندبال نفت وگاز

استقبال هندبال نفت وگاز

استقبال هندبال نفت وگاز

استقبال هندبال نفت وگاز

استقبال هندبال نفت وگاز

استقبال هندبال نفت وگاز

استقبال هندبال نفت وگاز

استقبال هندبال نفت وگاز

استقبال هندبال نفت وگاز

استقبال هندبال نفت وگاز

استقبال هندبال نفت وگاز

استقبال هندبال نفت وگاز

انتهای پیام/م

دیدگاه‌ها

افرین و مرحبا بر این غرور افرینان الله نگهدارشان باد مسوولین فعلا مشغول تقسیم غناىم هستند ،اخه قبل از انتخابات خیلی انرژی گذاشتن و جنگیدن و دغل بازی کردن، جامعه خودش رشد میکنه اصلا رشد رو میخواد چیکار!!!!!!!

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها