نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
31. فروردين 1403 - 15:44
امام جمعه موقت گچساران در ادامه گفت:امروز سیاست دشمن بر سانسور تبعات این حمله موشکی و پهپادی سپاه پاسداران است اما ملت های بیدار جهان خوب می دانند که اسرائیل چقدر دراین حمله تحقیر شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،حجت الاسلام والمسلمین علیرضا صفایی در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به مناسبت های این هفته گفت: خداوند رحمان در سوره  بقره در مورد تقوا می فرمایند که از خدا بترسید و بدانید خدا با متقین است و بدانید که عذاب خداوند خیلی سخت است و در قیامت قابل مقایسه با عذاب دنیوی نیست لذا دست به هرکار و هر اقدامی نزنیم و با آبروی کسی بازی نکنیم.

 امام جمعه موقت گچساران ادامه داد: هفته سلامت یکم تا هفتم اردیبهشت نامگذاری شده است که این هفته را گرامی می داریم. یکشنبه دوم اردیبهشت ماه سالروز تاسیس سپاه پاسداران در سال ۵۸به دستور حضرت امام خمینی(ره)است. امروز سپاه پاسداران موجب افتخار ملت بزرگ ایران و جوامع آزادی خواه جهان است،سپاه پاسداران در حمله اخیر کاری کارستان کرد و آمریکا و اسرائیل را تحقیر کرد.

حجت الاسلام صفایی اظهار کرد: اسرائیل غاصب در طول این سال ها در حق مسلمانان و مسجد الاقصی خیانت ها و جنایت ها کرده است و در طی شش ماه اخیر قریب به ۳۴هزار نفر را در غزه به خاک و خون کشیدند، رژیم صهیونیستی به هیچ چیزی رحم نمی کند و پشت این همه خباثت ها نیز آمریکای خونخوار است. امام (ره)فرمودند که هر چه فساد و تباهی در عالم است زیر سر آمریکایی هاست.

امام جمعه موقت گچساران گفت:آن کشوری که خواهان ادامه جنگ در فلسطین است آمریکاست و اما نیروهای مسلح ما متجاوز را تنبیه جانانه کردند چرا که رژیم صهیونیستی در اقدامی ناجوانمردانه بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی در دمشق سوریه را مورد هدف قرار داد که جمعی از فرماندهان نظامی کشورمان در این حمله به شهادت رساندند.

خطیب جمعه این هفته گچساران تصریح کرد:اما دشمن کور خواند و ملت بزرگ ایران اسلامی بیدار است و با توکل به خداوند و توسل به اهل بیت علیهم السلام دشمن صهیونیستی را تنبیه کردند و اما امروز سیاست دشمن هم بر سانسور تبعات این حمله موشکی و پهپادی سپاه پاسداران است اما ملت های بیدار جهان خوب می دانند که اسرائیل چقدر دراین حمله تحقیر شده و هیمنه پوشالی دشمن در هم شکسته شده است.

وی ادامه داد: چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه سالروز  شکست نظامی آمریکا در سال ۵۹در صحرای طبس است، سفارت آمریکا در واقع لانه جاسوسی بود که علیه ملت ایران توطئه می کردند و دانشجویان پیرو خط امام این سفارت را تسخیر کردند که این اقدام مهم  به نام انقلاب دوم از سوی امام راحل معرفی شد. 

حجت الاسلام صفایی بیان کرد: با این حال اعضای سفارت توسط دانشجویان به گروگان گرفته شدند و آمریکایی ها خیلی التماس برای آزادی آنها کردند اما جمهوری اسلامی با اقتدار برخورد کرد،لذا دشمن از صحرای طبس عملیاتی را ترتیب داد که با شکست مواجه شدند و امام راحل فرمودند «شن های بیابان مامور خداوند بودند» و آمریکایی ها را تحقیر کردند و امروز هم بعد از گذشت سال ها باز هم آمریکا و غرب تحقیر شدند؛ باید قدردان نیروهای مسلح کشورمان باشیم و از این حمله غرور آفرین خوشحال و شادمان هستیم چرا که موجبات تحقیر رژیم صهیونیستی و آغاز اضمحلال این رژیم کودک کش را فراهم آورد.

امام جمعه موقت گچساران در ادامه گفت: امروز بسیاری از مردم جهان بیدار شده اند و در بسیاری از کشورهای دنیا مردم در دفاع از ملت فلسطین به خیابان ها آمدند و علیه رژیم صهیونیستی تظاهرات کردند.

خطیب جمعه این هفته گچساران خاطرنشان کرد: تذکری به مسئولین در خصوص گرانی ها داریم این مردم در تمام صحنه های نظام بوده و هستند و در تمام عرصه ها فداکاری و جانفشانی می کنند دولت هر چه دارد خدمت می کند اما آنچه باید تدبیر کرد و تلاش کرد رفع مسائل اقتصادی است. دشمن تحریم می کند و فشار می آورد اما مسئولین هم باید بیشتر تلاش کنند، رهبر انقلاب بارها فرمودند که میشود این مشکلات را مرتفع کرد با جهش تولید و مشارکت مردم و اقتصاد مقاومتی.

وی افزود:مسئله عفاف و حجاب یکی از نگرانی های جامعه ماست مردم ما طرفدار دین و قرآن هستند حجاب و عفاف از بزرگترین نشانه های مذهب و دین ملت ماست باید طرح هایی درباره عفاف و حجاب دنبال شوند و متاسفانه کسی با بی حجابی مقابله نمی کند که اگر این موارد ادامه پیدا کند غیرت و شجاعت را در جامعه کم رنگ می کند لذا قانون باید با جدیت دنبال شود.

انتهای خبر/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها