نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
25. بهمن 1398 - 10:09
هزاران فرزند این دیار از جمله فرزندان خود شرکت نفتی ها و سایرین در انتظار طمع خوش اجرای عدالت و توزیع فرصت ها بر اساس شایستگی و عدالت هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،محمد رمضانی،فعال سیاسی و فرهنگی گچساران در مطلبی در خصوص تبعیض و بی عدالتی ها در صنعت نفت گچساران نوشت:شرکت نفت و گاز گچساران فرصتی هشت ساله را از جوانان جویای کار گچساران گرفت،چرا این شرکت در این مدت هیچگونه آزمونی برای بکارگیری نیرو برگزار نکرده است؟.

همه می دانند و می بینند که عزیزانی ‌از شرکت نفت و گاز گچساران بعد از سالها بازنشست می شوند و فرصت هایی نیز برای جذب و جایگزین کردن نیرو بوجود می آید.

حال شرکتی با این بزرگی و ظرفیت مگر می شود نتواند سالانه حداقل ۳۰۰نفر نیرو بر اساس عدالت و برگزاری آزمون جذب کند؟!.

اگر ظرف هشت سال دوره نماینده پر ادعای فعلی که تمامی مسئولین آن از منتسبین سببی و سیاسی وی هستند،نتوانسته ظرفیت سازی کند؟ که درواقع این موضوعات در خودکشی های جوانان بیکار ،بیماری اعصاب گرفته ها و ازدواج نکرده ها بدهکار و مقصرندکه باید جوابگو باشید؟!.

اگر هم ظرفیت سازی شده و جذبی صورت گرفته عدالت و عامه مردم را نادیده گرفته و چشم و گوش آنها در اختیار دفتر نماینده بوده و با امتیاز دادن به کسانی ، برای خود پوششی درست کرده اند.

بنابراین باید از بابت ذبح عدالت بازخواست و به سزای اعمالشان برسند،راستی امتیاز و بکارگیری ۵۰ خودروی ریچ در شرکت نفت که به دانه درشت هایی که دستشان به دهانشان می رسید، خیلی سر و صدا بالا آورد، پس چه شد؟!.

آیا کسانی که وظیفه پیگیری داشتند قانع شدند !،آیا به گوش سازمانهای نظارتی و ...نرسید،غالب مسئولین واحدهای این شرکت بر اساسی به هم می رسند که بارها دیگران نوشتند ولی اقدامی نشد.

هزاران فرزند این دیار از جمله فرزندان خود شرکت نفتی ها و سایرین در انتظار طمع خوش اجرای عدالت و توزیع فرصت ها بر اساس شایستگی و عدالت هستند.

کوچکترین مسئله ای که می تواند آرامش و اعتماد عمومی را به خانواده ها باز گرداند،عزل مدیران طایفه ای و ست وابستگان به قدرت هستند که  مدیر نفت منطقه ای خوزستان و سازمانهای نظارتی استان باید بدانند تنها راه خروج از وضعیت موجود است.

انتهای پیام/

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها