نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
18. مرداد 1402 - 16:56
مدیرعامل نفت و گاز گچساران گفت: تحقق تولید ۶۵۰ هزار بشکه‌ای نفت در روز کار بس بزرگی است و این نیازمند آرامش، پای‌کار بودن و وقت گذاشتن است و قول می‌دهم که هیچ‌گاه در این خصوص کم‌فروشی نکنم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،غلامرضا کمالی، مدیرعامل نفت و گاز گچساران در آیین تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه گفت: بدون شک خبرنگاران در همه صحنه‌های سخت نظام اسلامی حاضر بوده و هستند و خبرنگاران چه در دوران دفاع مقدس و چه درصحنه‌های دیگر انقلاب با ثبت رشادت‌های فرزندان این مرزوبوم، خدمات ماندگاری را رقم زدند.

وی افزود: روز خبرنگار منتج به فرهنگ ایثار و شهادت است و شهید «محمود صارمی» به همراه چند دیپلمات در کنسولگری جمهوری اسلامی در افغانستان به شهادت رسیدند که این روز به‌عنوان نماد ازخودگذشتگی، ایثار و فدایی شدن برای جامعه بسیار حائز اهمیت است چراکه روز خبرنگار، روز شهادت است و این موضوع نیز مسئولیت خبرنگاران را اینکه چگونه رفتار و عمل کنیم دوچندان می‌کند.

کمالی تصریح کرد: امروز روز شهدای مدافع حرم نام‌گرفته است و امروز روز شهادت شهید «محسن حججی» است که خود پیام دیگری از فرهنگ ایثار و شهادت به جهان مخابره می‌کند؛ بنابراین یاد و خاطره همه شهدای حرم و سیدالشهدای جبهه مقاومت شهید «حاج قاسم سلیمانی» را گرامی می‌داریم چراکه خوب فرهنگ عاشورایی را تبیین کردند و این اتفاق روز خبرنگار و روز شهدای مدافع حرم با ماه محرم مصادف شده است.

مدیرعامل نفت و گاز گچساران اظهار کرد: اما فردا روز تاریخی دیگری است که ۱۹ مردادماه سالروز بمباران تأسیسات نفتی گچساران توسط حزب بعث در سال 66 است که هفت شهید تقدیم انقلاب اسلامی شد. تأسیسات نفت و گاز گچساران ۵۶ بار موردحمله هوایی جنگنده‌های دشمن قرار گرفت و شرکت نفت و گاز ۳۱ شهید را تقدیم انقلاب کرد که ۱۷ شهید در انقلاب و دفاع مقدس، ۱۳ شهید در بمباران هوایی و یک شهید ترور هم دارد.

وی افزود: کارخانه‌های نفت و گاز گچساران مزین به خون شهدا هستند، کارخانه‌های که وقتی غربی‌ها از این کشور رفتند، ادعا می‌کردند که تعطیل خواهند شد اما مشاهده کردیم که فرزندان ملت بااقتدار این عرصه را مدیریت و اداره کردند و امروز بیش از ۸۵ درصد کالای موردنیاز صنعت نفت را خودمان تولید می‌کنیم و شعار ما می‌توانیم به‌درستی به منصه ظهور رسید.

کمالی تصریح کرد: نفت و گاز گچساران در یک گستره جغرافیایی و در چهار استان کشور قرار دارد که هم نوعی فرصت و هم نوعی تهدید است. تهدید از این منظر که در محیط‌های پیرامونی صنعت نفت مردمان شریفی زندگی می‌کنند که زیر پایشان گنج اما با مشکلات بسیاری هم‌دست و پنجه نرم می‌کنند و طبیعتاً روی لبه تیغ حرکت می‌کنیم اگر نتوانیم مشکلات مردم را مرتفع کنیم.

مدیرعامل نفت و گاز گچساران ادامه داد: دشمن به دنبال این است که ما را محدود کند اما موفق نخواهد شد، گچساران دومین تولیدکننده نفت کشور است و بااراده‌ای که در نیروهای خدوم شرکت نفت و گاز گچساران وجود دارد، مانند این است که در یک نبرد تمام‌عیار در جبهه اقتصادی تلاش می‌کنند و روزبه‌روز هم با توکل به خداوند موفق‌تر هم عمل می‌کنند.

وی افزود: خبرنگاران عزیز بام نفت و قلب نفت را به خوب می‌شناسید و رسالت خبرنگاران در بیان دستاوردهای انقلاب بسیار حائز اهمیت است چرا فرزندان این مرزوبوم با همه سختی‌ها در حال تلاش هستند اگرچه اختلاف‌سلیقه در نوع مدیریت برخی مسئولان مدیران وجود دارد و هیچ انسانی نمی‌تواند ادعا کنند که تمام اقداماتش درست بوده است و اما هنر این است اگر جایی هم نقدی را شنیدیم باید باجان دل بپذیریم.

کمالی گفت: امانت‌داری رسالت مهم خبرنگاران است و خواست بنده این است که در بیان عملکردها نیز عدالت، صداقت و انصاف را موردتوجه داشته باشید و تلاش کنیم که اقدامات، عملکردها و دستاوردهای نظام را به‌خوبی تبیین کنیم.

مدیرعامل نفت و گاز گچساران تصریح کرد: تولید نفت و گاز در کشور، رسیدگی به وضعیت نیروی انسانی و توجه به محیط پیرامونی سه اصل مهم در مدیریت کاری بنده است؛ بنابراین نیاز به حمایت خبرنگاران برای انجام کارهای بیشتر می‌رود چراکه انتقاد منصفانه را گوش می‌کنم و موارد را اصلاح می‌کنم. لذا تحقق تولید ۶۵۰ هزار بشکه‌ای نفت در روز کار بس بزرگی است و این نیازمند آرامش، پای‌کار بودن و وقت گذاشتن است و قول می‌دهم که هیچ‌گاه در این خصوص کم‌فروشی نکنم و برای انجام رسالت اصلی‌مان که همان تولید نفت و گاز و توجه به محیط پیرامونی‌مان است تلاش خواهیم کرد.

 

 
تصاویر تکمیلی: 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها