نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
24. خرداد 1402 - 14:08
مشاور وزیر نفت در امور ایثارگران گفت: رویکرد دولت سیزدهم تکریم قشر ایثارگر، رسیدگی و پیگیری مستمر دغدغه‌های آن‌ها خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، نشست صمیمانه ایثارگران با مشاور وزیر نفت در سالن اجتماعات شهید سلیمانی نفت و گاز گچساران برگزار شد. سید شریف حسینی، مشاور وزیر نفت در امور ایثارگران به همراه مدیرعامل نفت و گاز گچساران در این آیین با ایثارگران شرکت نفت و گاز گچساران دیدار و گفت‌وگو کردند.

غلامرضا کمالی مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران در ابتدای مراسم ضمن خوش‌آمد گویی  و خیرمقدم، آمار جامعی را  در خصوص تبدیل وضعیت کارکنان ایثارگر این شرکت ارائه داد.

مدیرعامل نفت و گاز گچساران در ادامه گفت: خداوند را شاکرم که توفیقی نصیب شد که در جمع شما ایثارگران و خانواده معظم شهدا باشم چراکه آرامش، امنیت و اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون فداکاری و جان‌فشانی‌های شهدا و ایثارگران بوده است.

وی افزود: امروز مسئولیتی بس سنگین داریم چرا روح شهدا ناظر بر عملکرد همه ما مسئولین خواهد بود و امیدواریم به‌گونه‌ای رفتار و عمل کنیم که شرمنده شهدا و امام شهدا نشویم.

کمالی تصریح کرد: شرکت نفت و گاز گچساران دومین تولیدکننده نفت در کشور است و در حال حاضر با تولید 582 هزار بشکه (پیش‌بینی تولید 653 هزار بشکه) در روز مشغول به فعالیت است، شرکت نفت گچساران تنها گلوگاه صادرکننده نفت جمهوری اسلامی ایران است و در چهار استان فارس، خوزستان، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد فعالیت دارد.

مدیرعامل نفت و گاز گچساران گفت: پراکندگی تأسیسات نفتی نیازمند نیروی پای‌کار، معتقد و ازخودگذشته است و چه کسانی بهتر و توانمندتر از ایثارگران و یادگاران آن‌ها. قاطعانه عرض می‌کنم نفت و گاز گچساران یکی از شرکت‌های توانمند با کارکنان پای‌کار، معتقد و جان‌فشان درراه جمهوری اسلامی و عالم به کار خودشان است و کارکنانی دارد که با همه این ویژگی‌ها واقعاً قانع هم هستند. امیدواریم خداوند یاری کنند که بتوانیم گام‌های مؤثری جهت خدمت و حل مشکلات این عزیزان برداریم.

وی تصریح کرد: شرکت نفت و گاز گچساران ۳۱ شهید والامقام تقدیم انقلاب اسلامی کرده است، دراین‌بین تأسیسات نفت گچساران در طول جنگ تحمیلی ۲۴ مرتبه مورد بمباران هوایی رژیم بعث عراق قرار گرفت که ۱۴ شهید هم مربوط به این وقایع است اگرچه دیدار و سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا جزو برنامه‌های مدیران این شرکت است.

وی ادامه داد: شهدا در دوران دفاع مقدس با خداوند معامله کردند، جانشان را در طبق اخلاص گذاشتند و جانانه از آرمان‌های انقلاب اسلامی دفاع کردند و امروز هم نیازمند تلاش، همدلی و اتحاد بیشتر هستیم چراکه نظام سلطه تحریم‌های ظالمانه‌ای را علیه کشورمان بکار بسته است.

در ادامه نیز مشاور وزیر نفت در امور ایثارگران ضمن ارج نهادن به مقام شامخ شهدا و ایثارگران رویکرد این وزارتخانه را در جذب و تبدیل وضعیت فرزندان معظم شهدا  و ایثارگران در دولت سیزدهم با حضور مهندس اوجی به‌عنوان وزیر نفت، مثبت ارزیابی کرد.

همچنین در این دیدار که در فضایی صمیمی برگزار شد، فرزندان معظم شاهد و ایثارگران شاغل در شرکت نفت و گاز گچساران به بیان مسائل و مشکلات خود پرداختند.

گفتنی است سید شریف حسینی روز سه‌شنبه در دیدار با کارکنان شرکت پخش فرآورده‌های نفتی کهگیلویه و بویراحمد نیز بیان کرده بود که با نگاه عدالت محور دولت سیزدهم برای هر یک از جانبازان شاغل در وزارت نفت یک سهمیه جهت جذب در این وزارت خانه معرفی کنند.

وی افزوده بود که کار تبدیل وضعیت شغلی ۳۴ هزار نفر از شاغلان وزارت نفت در حال انجام است که با تحقق این امر شمار ایثارگران شاغل در وزارت نفت به ۶۴ هزار نفر خواهد رسید.

مشاور وزیر نفت در امور ایثارگران نیز گفته بود که در آزمون استخدامی وزارت نفت که اردیبهشت‌ماه امسال برگزار شد ۳۰ درصد از سه هزار و ۷۰۰ نفر سهمیه به ایثارگران اختصاص دارد.

تصاویری از این آیین را شاهد باشید.

تصاویر تکمیلی: 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها