نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
2. شهريور 1396 - 11:22
گزینه اصلی و نهایی خارج از قدرت شورا همان فردی ست که بی زحمت گندم ری را خواهد خورد و کلید ساختمان سفید شهرداری پر حاشیه را تحویل خواهد گرفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،سید جواد فدایی-ابتدای این یادداشت عرض کنم شاید نوشتن این متن موجب خساراتی برای حقیر شود اما از آنجا که سوگند خورده ام آنچه به سود مردم شهر و دیارم است را به زبان بیاورم خود را در برابر پروردگار و همینطور شهدا و مردم شهرم مسئول می دانم و به همین خاطر با در میان گذاشتن این موضوع با افراد و نهادهای مربوطه درباره تهدیدهای احتمالی ، این یادداشت را به رشته تحریر درآورده و سوگند یاد می کنم آنچه در ادامه می آید نه به قصد نفاق بلکه تنها برای روشنگری ست .

روز گذشته ساختمان شورای شهر دوگنبدان میزبان جلسه ای بود که بیشتر به میدان جنگ شباهت داشت تا جلسه ای برای توسعه شهر.
اولین جلسه شورای شهر در دوره پنجم در حالی شکل گرفت که انتخابات پر حرف و حدیث و اعتراضات آن تازه خاموش شده بود و این روزها بحث داغ شهرداری و هیئت رئیسه شورای شهر در سطر و تیتر اول رسانه ها بوده و نقل کوچه و بازار گردیده بود.

اما ماجرای چالش برانگیز روز گذشته شاید در ظاهر بحثی بوده بین موافقان حفظ شهردار قوی و کاردان و کارنامه دار فعلی و طرفداران مسعود ظفری گزینه جوان و توانمند شهرداری.

اما باطن قضیه جایی ست که حتی مخالفان زینل زاده نیز نمی دانند مسعود ظفری گزینه ای بود برای حذف زینل زاده و بی شک این فرد جوان و علمی انتخاب نخواهد شد .بنا بر اخبار موثق گزینه نهایی شهرداری گچساران فردی ست خارج از تمام نام های ذکر شده در این ایام.

کسی که مدارج ترقی را یکی پس از دیگری به صورت برعکس طی کرده و از سطح مدیر میانی یک وزارتخانه به مدیر کلی یک سازمان و از مدیر کلی یک سازمان بزرگ استانی به شهرداری سومین شهر استان کوچک تنزل یافته است.

اما اینکه ایشان چگونه و طی چه فرایندی گزینه شهرداری می شود و تکلیف اعضای بهت زده با این کیس جدید چه می شود سوالی ست که باید منتظر جوابش ماند.

احتمالا طی یک فرایند بروکراتیک مسعود ظفری با موانع قانونی خاصی روبرو خواهند شد و عطای شهرداری را به لقایش خواهد بخشید و اعضای موافق ایشان که سه نفرشان هم قسم با هم به گزینه جدید رای خواهند داد و نفر چهارم رانده شده یا فرار کرده از جبهه سیاسی خویش به دلیل عدم روی بازگشت مجبور است از ایشان حمایت کرده و تن به خواسته کسانی دهند که با آنها چنین زیرکانه و حساب شده بازی کرده اند.

علی ایحال آنچه مشخص است این ست که نه رئیس و نایب رئیس شورای جدید از این موضوع اطلاع دارند نه افضل نظری و مسلم کرمی و حتی مسعود ظفری، اما آنچه اتفاق می افتد کیش و مات کسانی ست که استقلال رای نداشته و خود را به دست تقدیر سپرده اند .

گزینه اصلی و نهایی خارج از قدرت شورا همان فردی ست که بی زحمت گندم ری را خواهد خورد و کلید ساختمان سفید شهرداری پر حاشیه را تحویل خواهد گرفت.

اگر فرد مورد نظر و کارگردان اصلی سناریو را تغییر ندهد این اتفاقات سلسله وار و بدون کم و کاست رخ خواهد داد و بازنده اصلی اعضایی خواهند بود که بدون رندی و زرنگی به راحتی به بازی گرفته شده اند.بیداری سهم کسانی ست که همواره جویای خورشیدند نه آنان که سر در لحاف جهل فرو می برند و خمیازه نادانی می کشند.

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها