نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
13. مرداد 1397 - 11:13
شهردار گچساران گفت: با اجرای مهار آب زیرگذر در سه فاز قریب بر ۱۰ هکتار از آب فضای سبز این شهر به وسیله این آب تامین می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،مسعود ظفری،شهردارگچساران درگفت و گو با این پایگاه خبری تحلیلی اظهار کرد:با توجه به خشکسالی‌های اخیر، کاهش نزولات آسمانی و کمبود شدید آب  ، شهرداری گچساران اقدام به انتقال آب زیرگذر در جهت تامین آب فضای سبزاین  شهر انجام داده است.

وی تصریح کرد: برای آبیاری  و تامین آب  فضای سبز موجود در شهر و همچنین برای مهار آب زیرگذر در فاز اول با حفر چاه به عمق ۱۵ متر و نصب ترانس برقی و دستگاه پمپ شناور ۴۵ کیلووات و لوله گذاری به طول ۲ کیلومتر به طرف پارک لاله به طول یک هزار ۸۰۰متر، تامین آب پارک آبشار و دریاچه مصنوعی ۱۰۸ دستگاه  و تامین آب فضای سبز پارک شهید خواجه زاده با وسیله مهار آب زیر گذر هم اکنون اجرا شده است.

وی افزود:با توجه به خشکسالی و در جهت مدیریت استفاده از آب در شرایط کنونی، آب زیرگذر که سالها بود به هدر می رفت وارد چرخه شبکه انتقال آب غیرشرب فضای سبز شهری شد.

ظفری اظهارکرد:با توجه به خشکسالی موجود در کشور خوشحالیم که توانستیم گام موثری در جهت نگهداری و توسعه فضای سبزاین شهر برداشته شودکه اجرای فاز دوم طرح انتقال آب شبکه آبرسانی به پارک لاله به طول ۳ هزار و ۲۰۰ متربه طرف مخزن ۲ هزار متر مکعب کارکنان دولت در حال اجرا است.

وی تصریح کرد:فاز سوم طرح تامین آب فضای سبز از مخزن  کارکنان دولت به سمت جاده سلامت و بلوار در حال احداث امیرکبیر شهید پناهپوری به طول ۹۰۰ متر تا ابتدای جاده سلامت است،که انجام خواهد گرفت.

ظفری گفت:جاده سلامت گچساران به طول یک هزارو۲۰۰ متر و عرض ۵ متر است که پیش‌بینی عبور خودرو و احداث آب مصنوعی دراین مسیر طراحی شده است، که از سمت کارکنان دولت برای آبیاری جاده سلامت به طول ۵هزار و ۶۰۰ متر آبیاری اجرا می‌شود.

 شهردار گچساران خاطرنشان کرد: با اجرای مهار آب زیرگذر در سه فاز قریب بر ۱۰ هکتار از آب فضای سبزاین شهر به وسیله این آب تامین می‌شود.

 وی افزود: با افتتاح پروژه دریاچه مصنوعی در سالجاری آب این منطقه  از مهار آب زیر گذر تامین خواهد شد.

انتهای پیام

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها