نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
22. فروردين 1397 - 13:38
شهردارگچساران گفت:سرانه فضای سبز در گچساران هم اکنون به 9.9 متر برای هرنفر رسیده است که در این زمینه باید تلاش کرد تا سرانه فضای سبز در این شهر به 11متر و به حد استاندارد با سرانه کشوربرسد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،مسعود ظفری،شهردارگچساران درگفت و گو با این پایگاه خبری تحلیلی با اشاره به عملکرد شهرداری این شهر درخصوص اجرای پروژه های عمرانی و احداث پارک های محله‌ای گفت: در چهار ماهه پایانی سال گذشته تعداد 18 پارک محله‌ای در محلات مختلفاین شهر احداث شد.

وی افزود: پارک پونه به مساحت 2 هکتار و 500 مترمربع وبا اعتباری به مبلغ 127میلیارد ریال در منطقه پانصد دستگاه ترابری احداث شد.

ظفری اظهارکرد: همچنین احداث پارک یاس به متراژ 4 هزار متر مربع، احداث دو پارک در منطقه 108 دستگاه به متراژ 8هزار و 500 متر مربع  و همچنین احداث  پارک در جاده  پازنان گچساران به متراژ 5 هزار متر مربع از اقدامات شهرداری گچساران در چهار ماهه پایانی سال گذشته بوده است.

وی در ادامه به احداث پارک در دیگر نقاط این شهر اشاره کرد وگفت: احداث تعداد سه پارک محله‌ای در کوی نفت، احداث بوستان جنب ساختمان دانشگاه پیام نور، احداث بوستان جنب میدان فردوسی،  احداث پارک روبروی استخر 500دستگاه از اقدامات  شهرداری در چهار ماهه پایانی سال گذشته بوده است.

شهردارگچساران درادامه تصریح کرد: احداث بوستان جنب آپارتمان‌های فنی و حرفه‌ای، احداث پارک جنب کتابخانه فردوسی،  احداث 3 بوستان در خیابان 23شمالی و22 جنوبی کارکنان و همچنین احداث بوستان در جنب دانشگاه علمی و کاربردی به متراز 2 دوهزار 300 متر مربع  از دیگر اقدامات  شهرداری در این مدت بوده است.

ظفری افزود: گچساران درگذشته دارای تعداد 14 پارک محله‌ا ی بوده که با افتتاح 18 پارک محله‌ای در نقاط مختلف شهر در حال حاضر دارای تعداد 32 پارک محله‌ای است.

 وی گفت:سرانه فضای سبز در گچساران هم اکنون به 9.9 متر برای هرنفر رسیده است که در این زمینه باید تلاش کرد تا سرانه فضای سبز در این شهر به 11متر و به حد استاندارد با سرانه کشوربرسد.

انتهای پیام

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها