نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
15. ارديبهشت 1398 - 9:14
به گفته منابع آگاه دادگاه تجدید نظر یاسوج ،شهردار سابق گچساران را از موارد اتهامی تبرئه کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،به گفته منابع آگاه دادگاه تجدید نظر یاسوج "اردلان زینل زاده" شهردار سابق گچساران را از موارد اتهامی تبرئه کرد.

حجت الاسلام محسنی‌اژه‌ای،سخنگوی قوه‌قضاییه در نشست خبری خود در دیماه سال گذشته درباره پرونده مالی شهرداری گچساران گفت بود که شهردار سابق گچساران به 5 سال حبس،2 سال انفصال و 74 ضربه شلاق، محکوم و 4 سال حبس تعلیق شده است. اتهامات وی دریافت رشوه و مسائل اقتصادی بوده است. میثم نارکی، معاون وی نیز به همین میزان محکومیت محکوم شده بود.

اردلان زینل زاده شهردار سابق گچساران به جرم دریافت رشوه و مسائل مالی به پنج سال حبس و ۷۴ ضربه شلاق همچنین دو سال انفصال از خدمات دولتی محکوم ، که به دلیل بعضی از همکاری ها و خدماتی که داشته دادگاه از پنج سال حبس و ۷۴ ضربه شلاق او را به یک سال حبس و ۲۴ ضربه شلاق تقلیل داده بود.

میثم نارکی نیز به پنج سال حبس و ۷۴ ضربه شلاق محکوم،که چهار سال آن تعلیق شده بود و علیرضا پناهپوری معاون شهردار گچساران نیز به پنج سال حبس و ۷۴ ضربه شلاق محکوم ، که از این میزان چهار سال حبس و ۵۰ ضربه شلاق آن تعلیق شده بود.

هرچند رسانه ها نوشته اند که تبرئه شدن زینل زاده و خلاصی او از اتهامات به معنای بازگشت او به عرصه انتخابات مجلس یازدهم است ،بازگشتی که بیشتر از همه غلامرضا تاجگردون را به فکر فرو خواهد برد.

در اوایل انتشار حکم قضایی زینل زاده،شاید این تاجگردون بود که از حذف شدن یکی از رقیبان جدی خود خصوصا در حوزه بویراحمد گرمسیر آسوده خاطر شده بود، اما زینل زاده مورد حمایت بخش غالبی از جوانان اصولگرا و نواصولگرایی گچساران و باشت است که خواهان پوست اندازی این جریان با به میدان آمدن چهره های جدید و جوانتر از جمله "زینل زاده" هستند.

 با این تفاسیر "شهردارسابق گچساران" اکنون با خیالی آسوده و باانگیزه تر تحرکات سیاسی_انتخاباتی خود را از سر خواهد گرفت .

این حکم که در فضای مجازی استان درحال انتشار است ،در زیرآمده است.

انتهای پیام

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها