نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
9. مهر 1397 - 23:10
بعد از اتمام جلسه شورای شهر تعداد افرادی که گویا از قبل و به شکل برنامه‌ریزی شده در جلوی ساختمان شورای شهر گچساران تجمع کرده بودند به آقای عباسی حمله‌ور می‌شوند و او راکتک می‌زنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،از دقایقی پیش خبری در سایت ها ، رسانه های محلی گچساران  و نیز شبکه های اجتماعی با موضوع ضرب و شتم "رمضان عباسی" عضو شورای این شهر در حال انتشار است که یکی از رسانه ها در این خصوص نوشته است"عصر دوشنبه ۹ مهرماه جاری جلسه علنی شورای شهرگچساران با حضور هفت نفر از اعضای این شورا برگزار می شود ویکی از اعضای شورای شهراین مسئله را اینگونه روایت می‌کند و می گوید:در جلسه امروز بر روی «امضاء» جعلی که از سوی "رمضان عباسی" در یکی از برگه‌های صورت جلسه شده بود، بحث و جدل بین اعضا شورا شهر بالا گرفت.

جعل امضاء و درگیری لفظی اعضای شورا

این عضو شورای شهر گچساران می افزاید: ماجرا از این قرار بود که چهار نفر عضو مخالف شورای شهر گچساران که موافق عزل شهردار نیز هستند، برای اینکه صورت جلسه‌ای را تنظیم کنند و آن صورت جلسه رسمیت داشته باشد، به جای آقای «رمضان عباسی» جعل امضاء می‌کنند و امروز در جلسه علنی شورای شهر بین «عباسی» و دیگر اعضای شورا جدال لفظی انجام می‌گیرد و در میان حرف‌هایشان آقای عباسی را تهدید می‌کنند.

تجمع برنامه ریزی شده درجلوی ساختمان شورا

این سایت محلی در ادامه نیز نوشته است:"این درحالی است که بعد از اتمام جلسه تعداد افرادی که گویا از قبل و به شکل برنامه‌ریزی شده در جلوی ساختمان شورای شهر گچساران تجمع کرده بودند به آقای عباسی حمله‌ور می‌شوند و او را با ضربات پا و دست کتک می‌زنند،هرچند برخی ها دلیل اصلی این کار را مخالفت با عزل شهردار گچساران می دانند؟!".

واکنش سخنگوی شورای شهربه این خبر

هرچند مسلم کرمی، سخنگوی شورای شهر گچساران در خصوص ضرب و شتم یکی از اعضای شورای شهر نیزگفته است:بعد از پایان نشست شورای شهر چند نفر از نیروهای فضای سبز و سد معبر شهرداری مقابل ساختمان شورای شهر برای مطالبه‌گری حقوق خود تجمع کرده بودند.

وی اظهارکرده که نیروهای فضای سبز برای پیگیری آیتم اضافه‌کاری خود و نیروهای سد معبر نیز که قراردادشان به اتمام رسیده بود برای پیگیری موضوع با رمضان عباسی عضو شورای شهر گچساران وارد صحبت شدند.

کرمی تصریح کرده در ادامه پیگیری مطالبات نیروهای شهرداری تنش کلامی ایجاد شد که در خصوص ضرب و شتم باید از خود عضو شورا قضیه را پیگیر شد اما به نظر نمی‌رسد این موضوع ارتباطی به افراد ناشناس یا موضوع دیگری داشته باشد.

خبرکذب است

هرچند سیدناصر حسینی،رئیس شورای شهر گچساران نیز دراین خصوص می گوید:برخی سایت‌های محلی این شهرستان خبری مبنی بر ضرب و شتم رمضان عباسی عضو شورای این شهر را منتشر کرده اند که بنده به‌عنوان رئیس شورای این شهر این خبر را تکذیب می‌کنم.

وی می افزاید: امروز عصر حدود ۲۰ کارگر فضای سبز و سد معبر شهرداری گچساران جلوی شورای‌‌شهر تجمع و خواهان پرداخت مطالبات و بازگشت به کارشان بودند که برخی از آنان با صدای بلند با آقای عباسی بحث کردند اما هیچ گونه ضرب و شتمی اتفاق نیفتاد.

حضورنیروی انتظامی در جلوی ساختمان شورا

رئیس شورای شهرگچساران تصریح می کند: وقتی سر و صدای برخی کارگران بالا گرفت نیروی انتظامی آمد و بعد از تهیه صورت جلسه، هم اعضای شورای شهر و هم کارگران به خانه های خود رفتند.

ضرب و شتمی درکار نبوده است

حسینی با تاکید بر کذب بودن ضرب و شتم این عضو شورای شهر خاطرنشان می کند:بنده شخصا با آقای عباسی تماس گرفتم که گفت :" در منزلش بوده و هیچ‌گونه ضرب و شتمی صورت نگرفته است".

وی درادامه می گوید: متاسفانه برخی رسانه‌های محلی با انتشار این خبر سبب تشویش اذهان عمومی شده‌اند که بنده به‌عنوان رئیس شورای‌شهر گچساران آن را تکذیب می‌کنم.

گفتنی است رمضان عباسی سابقه عضویت در5دوره شورای اسلامی شهر گچساران و نیز شهردار گچساران را درکارنامه دارد.

انتهای پیام

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها