نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
23. ارديبهشت 1402 - 20:38
مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران با حضور در ساختمان مرکزی این شرکت به صورت سرزده به محل کار کارکنان ستادی رفت و از نزدیک با آنها دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،غلامرضا کمالی، مدیرعامل جدید شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران در اولین روز کاری خود قبل از حضور در محل کار خود به تمثال شهدای صنعت نفت گچساران ادای احترام نموده و یاد و خاطره شهدا والامقام را گرامی داشت و سپس با کارکنان ستادی این شرکت دیدار و گفتگو کرد.

کمالی در این دیدارها گفت: بر خود وظیفه دانستم به‌رسم ادب و قبل از حضور در محل کار خود با شما دیدار داشته باشم. خوشحالم نیروهای جوان در این شرکت که قلب صادرات نفت ایران است مشغول خدمت به کشور هستند.

مدیرعامل نفت و گاز گچساران پس از شنیدن صحبت‌های کارکنان بابیان اینکه؛ اهداف کلان سازمانی جز با تکیه‌بر نیروی انسانی توانمند و باانگیزه محقق نمی‌شود خاطرنشان کرد: وظیفه‌داریم که پیگیر مشکلات کارکنان باشیم تا بدون دغدغه خدمت کنند.

وی افزود: صیانت از نیروی انسانی به‌عنوان سرمایه هر سازمان در رأس برنامه‌های وزارت و شخص وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت است و کارکنان صنعت نفت نیز در تمام مناطق عملیاتی با تمام توان در حال کار و تلاش برای پیشبرد اهداف عالیه وزارت نفت هستند چنانکه مشاهده کردیم در کمترین زمان ممکن تولید نفت حداکثری در کشور صورت گرفت.

وی در دیدار با کارکنان ستادی نفت و گاز گچساران هم گفت: تمام تلاش نیروهای ستادی باید در رفع نیازهای نیروهای عملیاتی در تأسیسات باشد.

کمالی ادامه داد: نیروهای عملیاتی شرکت نفت و گاز گچساران در سخت‌ترین شرایط کاری در سرما و گرما در خط اول تولید هستند و ما وظیفه‌داریم در ستاد به‌گونه‌ای عمل کنیم که نیروی عملیاتی هیچ‌گونه دغدغه‌ای نداشته باشد.

وی در پایان هم تصریح کرد: رفاه کارکنان و خانواده‌های آنان وظیفه همگان است و باید بدانیم رسیدن به نقطه مطلوب با وفاق و همدلی همگان محقق خواهد شد.

 

انتهای پیام/

تصاویر تکمیلی: 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها