نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
20. خرداد 1400 - 13:13
عبدالوهاب پورالحسینی گفت::مشکلات اقتصادی ایران را باید از درون نگریست چرا که همه این مشکلات مربوط به تحریم ها نیست، و از دلایل مشکلات فعلی در کشورمان می توان به رانت خواری ها،اختلاس ها و بی کفایتی های برخی دولتمردان و مسئولین اشاره کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، سید عبدالوهاب پورالحسینی،مدیر سابق جهاد کشاورزی گچساران در گفتگو با این پایگاه خبری تحلیلی با اشاره به جایگاه و اهمیت انتخابات در نظام جمهوری اسلامی گفت:مقوله انتخابات در کشور هایی برقرار است که از نوع نظام جمهوری مبتنی بر شیوه دموکراسی و آرای مردم برخوردارهستند و مردم در شکل گیری ارکان حکومت نقش عمده ای را ایفا می کنند.

وی افزود:حضور و مشارکت مردم در یک نظام مبتنی بر مردم سالاری،همان برگزاری انتخابات و برگزیدن افراد شایسته برای تصدی مسئولیت ها است که به طور کلی انتخابات از جنبه های حقوقی، سیاسی، ملی و دینی برای مردم کشورمان اهمیت دارد و انتخابات حق طبیعی ملت بزرگ ایران است.

پورالحسینی تصریح کرد:بنابراین مردم کشورمان نیز با این حق اراده خویش را با حضور فعالانه و مشارکت آگاهانه و گسترده تعیین می کنند و با این حضور نظارت بر امور و مسیر حرکت جامعه را اعمال نموده و سلامت جامعه را هم تأمین می‌کنند ،پس ما وظیفه داریم در سرنوشت امور کشورمان نیز خوب انتخاب کنیم.

این چهره سیاسی گچساران در ادامه نیز اظهارکرد:اعتماد عمومی راهکاری برای حل بسیاری از مشکلات کشور است و لذا یکی از راهکارهای افزایش اعتماد عمومی، با خدمات رسانی دولت ها به مردم میسر خواهد شد و این خدمات رسانی با ابزاری به نام رسانه منجر به امید در جامعه شده و نهایتا باعث پیوند بین ملت و حکومت می‌شود.

وی تصریح کرد:اما برخی از جریانات سیاسی برای رسیدن به قدرت، انتخابات را برای اهداف شخصی قرار داده و همصدا با دشمنان ناامیدی را به بطن جامعه پمپاژ  می کنند که این اقدامات نیز نتیجه ای جز ناامیدی ودلزدگی مردم و همسو شدن با اهداف دشمنان نظام نخواهد داشت.

پورالحسینی درادامه گفت:بنابراین انتخابات ریاست جمهوری با توجه به شرایط خاص منطقه ای و بین المللی یکی از مهم ترین رویدادهای سیاسی و بسیار سرنوشت ساز کشومان خواهد بود،بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری و نیز معیارهای خاصی که در قانون اساسی برای ریاست جمهوری تعیین شده ، مردم عزیز و ولایت مدار و همیشه در صحنه ایران اسلامی بایستی با انتخاب فرد اصلح و شایسته و با حضور حداکثری زمینه دولت کارآمد را به منظور توسعه شهر و روستا برای رفع مشکلات اصلی مردم فراهم کنند.

فعال سیاسی گچساران افزود:مشکلات اقتصادی ایران را باید از درون نگریست چرا که همه این مشکلات مربوط به تحریم ها نیست، و از دلایل مشکلات فعلی در کشورمان می توان به رانت خواری ها،اختلاس ها و بی کفایتی های برخی دولتمردان و مسئولین اشاره کرد.

وی گفت:توسعه و پیشرفت کشور  را می توان تا حدودی  هم از درون هم تامین کرد،بنابراین سرمایه گذاری خارجی خوب است و اگر ما شرایط درون را بهبود ببخشیم ، خود به خود شرایط برای جذب سرمایه گذار خارجی نیز ایجاد می شود.

پورالحسینی درادامه تصریح کرد:رفع مشکلات اقتصادی کشور نیز با بهره گیری از توان داخلی میسر خواهد بود، که این مهم نیز با استفاده از ظرفیت مدیران جوان ، انقلابی و پاکدست در کنار تجربه افراد کار آزموده  و جهادی اتفاق می افتد که در این صورت نیز دستابی به تولید، اشتغال پایدار و رفع مشکلات معیشتی مردم هم امکان پذیر خواهد بود.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها