نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
23. بهمن 1399 - 13:24
زهره فولادی وندا گفت:اتحاد و یکپارچگی ملت ایران رمز موفقیت و تدام انقلاب اسلامی است و امروز هم مردم با وجود همه فشارها و مشکلات باز هم پای آرمان هایشان ایستاده اند، چرا که اساس مقابله با دشمنی ها همین حفظ وحدت مردم،مسئولین و تبعیت محض از ولایت فقیه است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، زهره فولادی وندا، فعال سیاسی گچساران در گفتگو با این پایگاه خبری تحلیلی ضمن تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در خصوص کارآمدی، پیشرفت و نیز دستاوردهای انقلاب  گفت: مردم ایران اسلامی به جهاد در راه خداوند ایمان دارند پس کوشش برای عزت و اقتدار انقلاب اسلامی جزئی از اخلاق آنهاست، همانگونه که امر به جهاد و اتحاد برای سرنگونی حکومت طاغوت کردند، بنابراین امروز هم باید برای حفاظت و صیانت از آرمان ها و دستاوردهای جمهوری اسلامی نیز تلاش های مضاعفی صورت گیرد.

وی در ادامه با اشاره به راه های مقابله با نظام سلطه افزود: تحریم های ظالمانه، جنگ تحمیلی، ترورهای ناجوانمردانه و اتفاقات دیگر، همه و همه دست به دست هم داد تا ملت بزرگ ایران با اتکاء به خداوند متعال قدر این دستاورد که همانا نه شرقی  و نه غربی بود را بیش‌تر بداند.

فولادی وندا ادامه داد: اتحاد ، انسجام و یکپارچگی ملت ایران رمز موفقیت و تدام انقلاب اسلامی است و امروز هم مردم ایران اسلامی با وجود همه فشارها و مشکلات باز هم پای آرمان هایشان ایستاده اند، چرا که اساس مقابله با دشمنی ها همین حفظ وحدت مردم،مسئولین و تبعیت محض از ولایت فقیه است.

فعال سیاسی گچساران در ادامه با اشاره به برخی کاستی ها و مشکلات اقتصادی در کشور تصریح کرد:باید توجه داشت که قسمت اعظم کاستی هایی که امروز احساس می شود نتیجه همان تحریم ها ظالمانه از طرف استکبار جهانی است، البته سوء مدیریت ها،بی تدبیری ها،برخوردهای سلیقه ای و غیر کارشناسی برخی مسئولین و اختلاس های صورت گرفته هم در بروز مشکلات جامعه بی تاثیر نبوده است.

وی تصریح کرد:بنابراین جای دارد که از جناب "آیت الله رئیسی"، ریاست محترم قوه قضاییه و سایر همکاران شان در دستگاه قضا نیز تشکر ویژه ای داشته باشیم، چرا که برخورد به موقع آنان هم اگر نبود معلوم نبود سوداگران ارز تا کجا با نان مردم بازی می‌کردند.

فولادی وندا در ادامه با اشاره به نقش مدیریت جهادی و مدیریت اشرافی در جامعه گفت:باید توجه داشت که غرب و غربگرایان به دنبال خدمت نیستند بلکه به دنبال ذلت، خواری و چپاول سرمایه های مردم آزاده هستند، در مقابل مدیریت جهادی برای اعتلا و پیشرفت انقلاب اسلامی از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد شد چرا که امروز پیشرفت ها،کارآمدی و دستاوردهای ارزشمند انقلاب محصول همین مدیریت جهادی است.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها