نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
25. بهمن 1400 - 13:21
مدرس حوزه و دانشگاه گفت:حضور حماسی و انقلابی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن تداعی این اصل مهم است که مردم با همه چالش‌ها و تنگنا ها اما همچنان پای کار انقلاب هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،حجت الاسلام عبدالمجید کرمی، در گفتگو با این پایگاه خبری در خصوص حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22بهمن و ضرورت تبیین مکتب انقلاب اسلامی گفت:انقلاب اسلامی در طول این 43سال به دستاوردهای بزرگی در زمینه های پزشکی، ورزشی، نظامی، علمی، صنعتی، کشاورزی، مذهبی،فرهنگی و ...دست یافته است که حتی در مسائل سیاسی و بین الملل می توان به تشکیل هسته های مقاومت از شرق تا غرب عالم از جمله حزب الله لبنان ، جهاد اسلامی و حماس در فلسطین،الوفاق بحرین،حوثی های یمن،شیخ زکزاکی در نیجریه،سپاه بدر در عراق،فاطمیون در افغانستان،زینبیون در پاکستان،مقاومت سوریه و ...اشاره کرد.

وی افزود:ایران اسلامی امروز به عنوان با نفوذ ترین کشور در منطقه خاورمیانه تبدیل شده است، در حالی این دستاوردها در جمهوری اسلامی محقق شده است که ملت بزرگ ایران هشت سال جنگ تحمیلی،تحریم های به اصطلاع فلج کننده،فتنه های و توطئه های مختلف دشمنان را تجربه کرده است.

حجت الاسلام کرمی ادامه داد:در دوران رژیم پهلوی جنایت ها و خیانت های بسیاری به مردم ایران می شد هرچندبیش از 6میلیون بشکه نفت این کشور در روز به یغما می رفت و بیگانگان منابع ارزشمند و حیاتی این سرزمین را چپاول و به تاراج می بردند.

مدرس حوزه و دانشگاه تصریح کرد:امروز ایران به برکت پیروزی انقلاب اسلامی در اوج اقتدار،عزت و افتخارقرار دارد و به خوبی شاهد پیشرفت های کشورمان در عرصه های فرهنگی،علمی،فناوری نانو، پزشکی، بهداشت و درمان، صنعت هسته ای، هوافضا، نظامی و دفاعی،صنعت،کشاورزی و زیرساخت های جاده ایو نیز  آب،برق،گاز،مخابرات و... هستیم.

وی ادامه داد:امروز قدرت نظامی جمهوری اسلامی ایران با ساخت انواع پهپادها و موشک های بالستیک و نقطه زن لرزه براندام نظام سلطه انداخته است،هرچند معتقدم باز هم می توانستیم در عرصه های مختلف به پیشرفت های بیشتری دست پیدا کنیم که متاسفانه برخی عناصر نامطلوب و غربگرا بعضا مصدر امورات مهم مملکت را به دست گرفتند و در مسیر توسعه سنگ اندازی و مشکلاتی هم ایجاد کردند.

حجت الاسلام کرمی درادامه گفت:ایران قبل از پیروزی انقلاب عملا دست بیگانگان و استعمارگران بود که لطمات و خسارت ها جبران ناپذیری به این سرزمین هم وارد ساختند، حضرت امام(ره) در همان اوایل پیروزی انقلاب فرمودند که نگذارید این انقلاب به دست نااهلان بیافتند ،هرچند بعد از پیروزی انقلاب اسلامی برخی ها هم بودند که در راس دولت بذر ناامیدی را به جامعه تزریق می کردند،همان دولت فشل و لیبرالی که مشکلات بسیاری برای ملت ایران بوجود آورد.

مدرس حوزه و دانشگاه افزود:امروز انقلاب اسلامی با درایت هوشمندانه مقام معظم رهبری با اقتدار مقابل فتنه های دشمنان مقاومت کرده است که بدون اغراق ایستادگی ۴۳ ساله مردم ایران در برابر تمامی مشکلات و موانعی که دشمنان بر سر راه این ملت قرار داده اند، خود یک معجزه الهی به شمار می رود.

وی تصریح کرد:اما اگر بازهم نگاهی به دوران رژیم پهلوی بیاندازیم جزء ویرانی ، تحقیر و فقر مطلق چیزی دیگری را شاهد نخواهیم بود،دریک کلام خاندان پهلوی به طور کل مردم را فراموش کرده بودند درحالی که با بی عرضگی شاه خائن "بحرین" را از دست دادیم و اگر انقلاب نشده بود تاکنون ایران به تکه های بسیار کوچک تقسیم شده بود و چیزی از این سرزمین واحد و پهناور هم وجود نداشت.

حجت الاسلام کرمی هم در ادامه با اشاره به حضور چشمگیر ملت ایران در راهپیمایی 22بهمن گفت:ملت مقاوم و همیشه در صحنه انقلاب اسلامی با حضور حماسی و انقلابی خود در 22بهمن امسال نشان دادند که همچون گذشته پشتیبان انقلاب و ولایت فقیه بوده و دشمنان قسم خورده این نظام الهی را نیز مایوس کردند.

وی در پایان هم گفت:باید توجه کرد هر چند مشکلاتی در کشورمان(اقتصای و معیشتی) وجود دارد اما اقدامات ارزشمندی نیز در کشور انجام شده است،بنابراین حضور حماسی و انقلابی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن تداعی این اصل مهم است که مردم با همه چالش‌ها و تنگنا ها اما همچنان پای کار انقلاب هستند.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها