نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
9. بهمن 1399 - 14:28
رئیس روابط عمومی شرکت نفت و گاز گچساران:
مشکلات کشور با مدیریت جهادی و انقلابی قابل حل است
علی جعفری دیزگانی: هرجا یک مدیریت انقلابی و جهادی داشتیم، کارها پیش رفته است و هرکجا که مدیریت های ضعیف، وابسته و امیدوار به بیگانگان داشتیم به تبع هم کارها یا متوقف مانده و یا انحراف پیدا کرده، اما با وجود صدها مشکل در کشور همه مشکلات با مدیریت جهادی و انقلابی به خوبی قابل حل است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،علی جعفری دیزگانی،رئیس روابط عمومی شرکت نفت و گاز گچساران در گفتگو با این پایگاه خبری تحلیلی در خصوص دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت:انقلاب اسلامی را باید سرآغاز تحولات بزرگ و بنیادین در ایران، منطقه، جهان اسلام و جهان غیراسلام دانست که حضرت امام خمینی(ره) از انقلاب اسلامی با عناوینی چون «معجزه قرن» و «انفجار نور» یاد کرده و همین کلمات برای توصیف عظمت و بزرگی انقلاب اسلامی کفایت می‌کند.

 وی افزود:دهه فجر و فرا رسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، فرصت مغتنمی برای بازخوانی انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن در حوزه‌های گوناگون خواهد بود و هرچه از زمان پیروزی انقلاب اسلامی فاصله گرفته شود، اهمیت پرداختن به موضوع دستاوردهای انقلاب اسلامی و اهمیت تبیین دستاوردها و پیش‌رفت‌های جمهوری اسلامی بیش‌تر هم می‌شود.

 جعفری دیزگانی درادامه اظهارکرد:بنابراین یکی از اهداف راهبردی دشمنان در جنگ نرم علیه انقلاب و جمهوری اسلامی، ایجاد یأس و ناامیدی در جامعه و به‌ویژه در نسل جوان نسبت به آینده از طریق سیاه‌نمایی، بزرگ کردن مشکلات، زیر سؤال بردن و یا کم‌ارزش جلوه دادن دستاوردهای انقلاب و ناکارآمد نشان دادن نظام دینی است.

 رئیس روابط عمومی شرکت نفت و گاز گچساران افزود:دشمنان تلاش می‌کنند تا از طریق قدرت رسانه‌ای خود، جلوی درک واقعیات انقلاب اسلامی و دستاوردهای ارزشمند جمهوری اسلامی از سوی جوانان ایرانی را گرفته و با نوع واقعیت‌پنداری برای آنان، در پشتوانه‌های مردمی انقلاب و نظام جمهوری اسلامی خلل وارد سازند.

وی در ادامه با اشاره به راه های مقابله با  استکبار جهانی گفت:افزایش قدرت بازدارندگی در کنار دیپلماسی فعال وهوشمندانه یکی از قدرت‌های بازدارندگی ایران در شرایط فعلی، سیستم دفاعی به خصوص دفاع موشکی است که عمده‌ صاحب نظران و سیاستمداران اذعان دارند که این قدرت موشکی ایران است که سایه جنگ را از جمهوری اسلامی دور کرده است.

جعفری دیزگانی ادامه داد:با این وجود در کنار افزایش قدرت بازدارندگی دفاعی لازم است دیپلماسی فعالی با در نظر گرفتن توصیه های رهبری نیز به کار گرفته تا این قدرت نظامی و بازدارندگی خود را در چارچوب دفاع از تمامیت ارضی  معرفی کند، تا هم در منطقه و هم در سطح بین الملل به عنوان تهدید شناخته نشود.

 رئیس روابط عمومی شرگت نفت و گاز گچساران گفت:علاوه بر این، باید با دیپلماسی فعال خود به سمت جذب کشور‌های هم سو حرکت کرد و آن‌ها را در کنار خود نگهداشته و شروع به ائتلاف سازی‌هایی کنیم تامنافع جمهوری اسلامی، جهان اسلام و به ویژه جبهه مقاومت را تامین کند.

جعفری در ادامه با اشاره به مشکلات اقتصادی در کشور گفت:باید توجه داشت که عدم توجه به سیاست های اقتصاد مقاومتی، سوء مدیریت ها و ویروس خطرناک تحریم از جمله مشکلات در بحث اقتصاد کشور است،اقتصاد ایران از یک بیماری طولانی رنج می برد. این اقتصاد از اوایــل دهــه ۵۰ شمســی بــه نفــت آلــوده شــد و همــواره با تورم هــای دو رقمــی و نرخ رشــد پایین مواجه بوده اســت به طوری که رشــد اقتصادی ۸۰ درصدی پایدار یکی از آرزوهای دیرینه برنامه ریزان بوده است. وی افزود:بدین ترتیب اقتصاد ایران در ذات خود عیب دارد و بررســی عملکرد مدیران اقتصادی در پنــج دهه اخیر نیز نشــان می دهد که نحــوه مدیریت آنها بر اقتصاد تفاوت های زیادی با هم نداشته است ،همانگونه که در روزنامه های ۵۰ سال پیش دغدغه افزایش قیمت کالا وجود داشت، همچنان این موضوع یکی از دغدغه هاست.

جعفری تصریح کرد:با این حال در کنار مشــکلات ســاختاری، اقتصاد ایران در ســال های اخیر تحت تأثیر تحریم نیــز قرار دارد و تأثیر آن نیز بســیار قابل توجه اســت چراکه ما اقتصاد مقاومتی را آنطور که مد نظر رهبری بوده محقق نساخته ایم،هرچند بدون شک یکی از عوامل اصلی مشــکلات فعلــی تحریم های ظالمانه و محدودیت های ناشــی از آن اســت، اما برخی از ســوءمدیریت ها در برطــرف کردن آثار تحریم و پیش بینی آن نیز باعث شــده اســت تا در ســال هایی که کشــور با تحریم ها مواجه اســت، آثار تحریم تشــدید شــود.

رئیس روابط عمومی شرکت نفت و گاز گچساران در ادامه به جایگاه مدیریت انقلابی در کشورگفت:باید توجه داشت که به‌رغم همه‌ مشکلات ، امروز جمهوری اسلامی روزبه‌روز گام های بلندتر و استوارتری به جلو برداشته است که در طول این چهار دهه از عمر پربرکت انقلاب ، شاهد جهادهای بزرگ و افتخارات درخشان و پیشرفت های شگفت‌آور در کشورمان بوده ایم.

وی در پایان تصریح کرد:هرجا یک مدیریت انقلابی و جهادی داشتیم، کارها پیش رفته است و هرکجا که مدیریت های ضعیف، وابسته و امیدوار به بیگانگان داشتیم به تبع هم کارها یا متوقف مانده و یا انحراف پیدا کرده، اما با وجود صدها مشکل در کشور همه مشکلات با مدیریت جهادی و انقلابی به خوبی قابل حل است.

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها