نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
22. بهمن 1399 - 7:30
علی مراد جعفری گفت:امروز براثر بی عرضگی و ضعف مدیریت برخی مسئولان بی تعهد شاهد بروز مشکلاتی در کشور هستیم، متاسفانه برخی مسئولان وجدان کاری ندارند و ‌با رانت و فساد رشد کاذب کرده اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،علی مراد جعفری ،نماینده دوره هفتم مجلس شورای اسلامی در گفتگو با این پایگاه خبری تحلیلی درخصوص کارآمدی،پیشرفت و نیز دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت:در حقیقت تبعیت و پیروی ملت بزرگ ایران از ولایت فقیه باعث پیشرفت های انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف شده است، چرا که رمز پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی در همین تبعیت محض از ولایت فقیه خواهد بود.

وی افزود:پیروزی انقلاب اسلامی همه معادلات دشمنان را برهم زد، باید توجه داشت که نقش رهبری ولی‌فقیه در جریان انقلاب و بعد هم در مدیریت كشور یکی پس از دیگری توطئه ها،ترفندها و فتنه های دشمنان را نقش برآب کرد و امروز دستاوردها و اقتدار جمهوری اسلامی دشمنان را درمانده و مستاصل کرده است.

جعفری در ادامه با اشاره به چگونگی مقابله با نظام سلطه گفت:همت ، فداکاری و جانفشانی فرزندان این سرزمین در ترویج فرهنگ شهادت طلبی، کشور را در مقابل نقشه های استکبار جهانی بیمه کرده است و معتقدم که خودباوری، استفاده از ظرفیت ها و توان داخلی و بهره گیری از نخبگان جامعه در سایه سار رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب، کلید پیروزی علیه حرکت های خبیثانه دشمنان است.

نماینده دوره هفتم مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به برخی کاستی ها و مشکلات اقتصادی در کشور افزود:بنابراین بایدبه این نکته اشاره کرد که امروز براثر بی عرضگی و ضعف مدیریت برخی مسئولان بی تعهد شاهد بروز چنین مشکلاتی در سطح کشور هستیم، متاسفانه برخی مسئولان وجدان کاری ندارند و چون ‌با رانت و فساد رشد کاذب کرده و بویی ازفرهنگ ناب اسلام محمدی(ص) ،انقلاب و مکتب شهیدسلیمانی ها هم نبرده اند، هرچند معتقدم که در بحث مشکلات کشور تنها می توان 30درصد را معطوف به تحریم های ظالمانه دشمنان برشمرد و علاج رفع مشکلات تکیه برتوان داخلی است.

جعفری در ادامه با اشاره به تفاوت مدیریت جهادی و مدیریت اشرافی در کشور تصریح کرد: مدیریت جهادی با انگیزه الهی در کشور قدم برمی دارد، مدیریت جهادی خادم وخدمتگزار مردم است و به تعبیری مدیران جهادی درسختی ها،پیش آمدها و عرصه های دیگر در خط مقدم مقابله با مشکلات حضور دارند و از هیچ تلاشی هم دریغ نمی ورزند.

وی ادامه داد:به عنوان نمونه در بحث دستاوردها،تجهیزات نظامی و پیشرفت در صنایع دفاعی کشوربه نوعی مدیریت جهادی حاکم بوده که اینچنین لرزه براندام دشمنان انداخته است، ولی در برخی عرصه های دیگر با مدیریت اشرافی و غربزده روبرو بوده ایم که پوشک بچه و خودروی پراید به نوعی هم می شوند معظل مردم ؛بنابراین اگر امروز عزت و اقتداری در دنیا داریم به برکت همین تفکر جهادی و انقلابی است.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها