نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
12. بهمن 1399 - 8:13
حجت الاسلام محمدی گفت:توسعه تفکر جهادی راه نجات کشور است، چرا که جریان عظیم انقلابی در کشور اهداف الهی را دنبال می کنند و خود را از انقلاب و انقلاب را از خود می دانند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،حجت الاسلام والمسلمین احمد محمدی،فعال سیاسی و فرهنگی گچساران در گفتگو با این پایگاه خبری تحلیلی در خصوص کارآمندی،پیشرفت و دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت:اول اینکه باید اشاره به وحدت مردم و یک رهبری واحد کرد زیرا هرجامعه ای که دارای رهبری الهی باشد جامعه ای موفق خواهد بود، کوچک و بزرگ بودن آن جامعه در این امر نقشی ندارد واین انقلابی است که مردم خودشان را صاحب این انقلاب می دانند و نسبت به آن غیرت دارند و در تمام خوشی ها و ناخوشی ها در کنار هدفشان ثابت قدم مانده اند.

وی افزود:باید توجه داشته باشیم که اگر مشکلاتی وجود دارد یا بنابر مثال اگر در یکی از قوای سه گانه، ناکارآمدی هایی وجود دارد فریب رسانه های مخالف با نظام را نخوریم زیرا اینها جزء هستند و نمی توان به دلیل ناکارامدی یک جزء ،آن پدیده یا حکومت را ناکارآمد دانست و باتوجه به اين نكته مي‌توانیم راه را بر برخي مغالطات در باب ارزيابي كارآمدي نظام سياسي جمهوري اسلامي ايران، مسدود كرد تا دشمنان نظام به هدف خود نرسند و بازهم ناکام بمانند.

محمدی در ادامه با اشاره به راه های مقابله با نظام سلطه تصریح کرد:استکبار جهانی بعد از انقلاب اسلامی که توسط مردم ایران انجام شد تا برپای خود بایستند و مستعمره کسی نباشند ،در جهت مواجهه با انقلاب اسلامی عمل کرده که الحمدلله با رهبری و درایت امام خمینی(ره)و امام خامنه ای (مدظله العالی) با شکستهای سختی مواجه شده است .

فعال سیاسی گچساران ادامه داد:استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار از ابتدای انقلاب اسلامی تا به امروز از هیچ کوششی برای تضعیف و فروپاشی نظام مقدس جمهوری اسلامی کوتاهی نکرده است ،از تحریم های ظالمانه علیه اشخاص و نهادها و فرماندهان و اماکن تا تحریم غذایی و دارویی علیه بیماران ومردم عادی و خرابکاری های داخلی خود گواه بر تلاش استکبار جهانی بر دشمنی با انقلاب اسلامی است.

وی اظهارکرد:یکی از مهمترین راه های مقابله با این خوی استکباری، پیروی از رهبر انقلاب اسلامی و مقاومت در برابر این مستکبرین است تا به پیروزی نهایی برسیم اما این کار احتیاج به آگاهی بخشی و روشنگری دارد تا مردم فریب رسانه های معاند را نخورند و جای شهید و جلاد عوض نشود.

فعال فرهنگی گچساران در ادامه در پاسخ به سوالی مبنی بر مشکلات و کاستی ها امروز اقتصادی کشور نیز تصریح کرد:شاید در ذهن خیلی افراد با شنیدن چنین سوالی سریعا کلمه تحریم طراحی بشود اما به نظر بنده این کاملا اشتباه است زیرا تحریم ها برای کشوری مثل ایران با این همه منابع که دارد زیاد تاثیر گذار نیست و حتی می توان تاثیر آن را کمتر از ۳۰ درصد دانست.

 وی افزود:بنابراین ۷۰ درصد دیگر را باید ناشی از کاستی های داخلی دانست که در این کاستی همه مقصر هستند و نمی توان در این زمینه تقصیر را گردن فقط یک گروه انداخت ،بله میزان این تقصیر تفاوت دارد اما همه به میزان کم و زیاد در آن سهیم هستند اعم از دولت و مجلس و مردم و نهادها و بنظر بنده مقصر دانستن صددرصدی یکی از این گروه منصفانه و عادلانه نیست.

 محمدی در ادامه اظهارکرد:با این وجود تحریم همانند یک ویروس است که همه ما می توانیم با اتحاد و خودباوری این ویروس را از بی تاثیر و فاقد ارزش کنیم ،عدم خودباوری و سستی باعث بزرگترین آسیب های اقتصادی به اقتصاد ما می شود که متاسفانه این حربه ای از سوی دشمن است که با کمک عوامل داخلی و خارجی خود این باور را تلقین می کند و عده ای با سواستفاده از این تلقین های نادرست به اهداف خود می رسند.

وی در ادامه با اشاره به تفاوت مدیریت جهادی و مدیریت اشرافی و غربگرا در جامعه گفت: مدیریتی که بصورت جهادی نباشد یقینن انقلابی نیست و به همین دلیل هیچگاه پسوند جهادی از مدیریت انقلابی جدا نبوده زیرا حرکت جهادی به معنای کار فی سبیل الله است و هرجا  حرکتی در مسیر خدواند متعال انجام شود یقینن خداوند متعال در آن مسیر همراه خواهد بود "إِن تَنصُرُوا اللَّهَ يَنصُركُم وَيُثَبِّت أَقدامَكُم.

فعال فرهنگی گچساران افزود:توسعه تفکر جهادی راه نجات کشور است، چرا که جریان عظیم انقلابی در کشور دارند اهداف الهی را دنبال می کنند، ایجاد جامعه‌ اسلامی را دارند دنبال می کنند و دلسوز انقلاب هستند زیرا خود را از انقلاب و انقلاب را از خود می دانند.

محمدی گفت:بگذارید در یک مثال برای شما تفاوت این دو را بیان کنم :ببینید دو گروه در حال قطع کردن شاخه های درختانی هستند که وقتی از آنها در رابطه با این کار سوال می پرسیم اول جواب می دهند درخت ها را هرس و اصلاح می کنم تا تعادل ایجاد شود و این درخت مثمر ثمر شود اما از گروه دیگر وقتی سوال می کنیم در جواب میگن ما داریم شاخه ها را مشکنیم تا آتش درست کنیم برای گرم کردن خودمان ،وقتی به آنها گفته می شود که این کار ضرری برای درخت ندارد؟ در جواب میگویند مهم نیست و در اینجا فقط مهم خود ما هستیم که گرم شویم.

وی افزود:خب گروه اول مثالی است برای برای مدیریت انقلابی جهادی و دیدگاهی به جهت رشد و ارتقای جامعه و اینکه جامعه ای درست شود که مثمر ثمر باشد برای همگان، و اما گروه دوم مثالی هست برای مدیریت اشرافی و غربگرا که فقط موقعیت خود و نزدیکانش را در نظر می گیرد و توجه ای به ضرر یا منافع عمومی ندارد زیرا خودبرتری در چنین تفکری چیزی واضح و برای همگان روشن است.

فعالی سیاسی گچساران تصریح کرد:مردم عزیز ایران باید فریب حرف های به ظاهر زیبای این افراد لیبرال را نخورند زیرا یک انسان برای وفای به عهد خود باید متعهد و معتقد به یک محاکمه بزرگ باشد اما چنین قشری در میان مردم مسلمان ظاهری متدین دارند و بخوبی نقش بازی می کنند که برای آگاهی بیشتر از اینگونه ظاهرسازی ها توصیه می کنم مردم در رابطه با معاویه مطالعاتی کنند، ولی در اصل منافقانی هست که همانند گرگ در لباس میش به میان مردم امده اند و حتی به جرات می توان گفت بعضی از این افراد حتی به وجود قیامت و آخرت و حساب و کتاب اعتقادی ندارند.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها