نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
5. مهر 1395 - 17:33
فرمانده سپاه ناحیه گچساران گفت:نرخ بالای بیکاری در گچساران بسیار نگران کننده است و مهندسین توانمند بسیجی باید در این راستا با توجه به ظرفیت های بالای خود و با استفاده از مدیریت جهادی و اقتصاد مقاومتی مشکلات را حل و برای کاهش نرخ بیکاری دراین شهرستان تلاش نمایند.

به گزارش آفتاب جنوب،سرهنگ سید علی اصغر نورایی نسب فرمانده سپاه ناحیه گچساران در نشستی با موضوع "اقتصاد مقاومتی" در جمع اعضای کانون بسیج مهندسین این شهرستان،گفت: دوران 8ساله دفاع مقدس موجب بروز جلوه های ایثار و مقاومت ملتی شد که با وجود تمام مشکلات حماسه های بی بديل و ابداعات بی نظيری را خلق کردند.

 

وی افزود:گفتمان سازی دفاع مقدس و تبیین جانفشانی ها و رشادت های رزمندگان در آن دوران در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل های جوان و نوجوان امروز بسیارحائز اهمیت است.

 

نورایی نسب تصریح کرد:تلاشهای مهندسین جهادگر در دوران دفاع مقدس همواره حکایت از خلاقیت هاو توانمندی های آنها در این عرصه مهم را دارد که در دوران 8 ساله جنگ تحمیلی تبدیل به نقشی تاثیرگذار در پیروزی های متعدد رزمندگان اسلام شد.

 

دوران دفاع مقدس تجربه عملی اقتصاد مقاومتی بود

فرمانده سپاه ناحیه گچساران گفت:خودباوری، پیشرفت علمی، شکوفایی استعدادها ،بروز خلاقیت و اعتماد به نفس از دستاوردهای مهم دوران دفاع مقدس است که امروز به برکت همین دستاوردها در تمام عرصه ها حرف هایی برای گفتن داریم و دانش خود را به دنیا صادر می کنیم.

 

نورایی نسب با بیان اینکه پیروزی ملت ایران در دوران 8ساله دفاع مقدس تنها با مدیریت جهادی و اقتصاد مقاومتی محقق شد،اظهارکرد:دوران دفاع مقدس تجربه عملی اقتصاد مقاومتی بود چراکه در آن دوران با توکل بر قدرت لایزال الهی و با تکیه به توانمندی های داخلی به موفقیت های چشم گیری دست یافتیم.

 

وی افزود: هفته دفاع مقدس الگویی سازنده برای عملی سازی اقتصاد مقاومتی در نظام اسلامی است و امروز اقتصاد مقاومتی تنها با تفکرو روحیه بسیجی و نیز مدیریت جهادی محقق خواهد شد.ظرفیت بالای اقتصادی و اجرایی مهندسین بسیجی در سطح کشور سرآمد است و امروز باید مهندسین بسیجی پرچم دار اقتصاد مقاومتی باشند.

 

نورایی نسب تصریح کرد:نهاد مقدس بسیج طی عمر پربرکت انقلاب اسلامی همواره در خط مقدم اقتصاد مقاومتی گام برداشته و هرگاه که تفکر بسیجی وارد میدان اقدام و عمل شد کارها را جلو برده و دستاوردهای آینده انقلاب اسلامی را مضاعف ساخته است.

 

پیروزی انقلاب اسلامی موجب پیشرفت کشور شد

وی اظهارکرد:امروز در سایه انقلاب اسلامی به پیشرفت ها و توانمندیهای علمی در عرصه های مختلف رسیده ایم که نه تنها اندیشمندان مختلف در سراسر دنیا، بلکه دشمنان قسم خورده نظام اسلامی به کارآمدی بالای آن نیز اعتراف کرده اند.

 

فرمانده سپاه ناحیه گچساران با اشاره به نقش مهندسین در ایجاد تمدن نوین اسلامی گفت: ایجاد تمدن نوین اسلامی که از مطالبات مقام معظم رهبری است بزرگترین آرمان انقلاب اسلامی به شمار می‌رودکه با اجرای مؤلفه‌های آن همچون دین مداری،ولایتمداری،اقتصادمقاومتی،روحیه بسیجی،سبک زندگی اسلامی ،عدالت محوری ،انقلابی گری و مدیریت جهادی محقق خواهدشد.

 

تداوم مسیرانقلاب در سایه انقلابی گری است

نورایی نسب هوشیاری در بحث پروژه نفوذ و پیروزی در میدان جهاد اکبر را  لازمه مقابله با تهاجمات دشمنان برشمرد و افزود: تدام مسیر انقلاب و صیانت از دستاوردها و ارزشهای آن تنها در سایه انقلابی گری امکان پذیر خواهد شد.

نرخ بالای بیکاری در گچساران نگران کننده است

فرمانده سپاه ناحیه گچساران درادامه تصریح کرد:نرخ بالای بیکاری در گچساران یک معضل است واین درحالی است که عنصرخودباوری را از برخی جوانان ما گرفته است که این امر بسیار نگران کننده است ،مهندسین توانمند بسیجی باید در این راستا با توجه به ظرفیت های بالای خود و با استفاده از مدیریت جهادی مشکلات را حل و برای کاهش نرخ بیکاری دراین شهرستان تلاش نمایند.
 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها