نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
7. فروردين 1394 - 11:13
فرماندار گچساران گفت:اقتصاد مقاومتی می‌تواند اقتصاد جامعه را ساماندهی کند و در این میان مشارکت و حضور مردم بسیار حائز اهمیت است و برای تحقق مدیریت جهادی نیاز به همدلی و همزبانی دولت و ملت است.

عبدالرحیم رحیمی فرماندار گچساران  صبح امروز در گفت و گو با پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،با اشاره به شعار سال مبنی بر «دولت و ملت، همدلی و هم ‌زبانی» اظهارکرد: این شعار از سوی رهبر معظم انقلاب برای امسال بیانگر نقش مهم همدلی و همزبانی به سوی پیشرفت و ترقی کشور است.

 

وی با اشاره به انتخاب مدبرانه شعار سال توسط رهبر فرزانه انقلاب گفت: از آنجایی که اتحاد و اتفاق در جامعه اسلامی همواره مورد تاکید قرآن و اسلام و ائمه معصومین بوده، لازم است تا عموم مردم و مسئولین در عملی ساختن این شعار از هیچ  تلاشی دریغ نورزند.

 

فرماندار گچساران شعار سال را فرصتی برای تقویت اتحاد ملی و وحدت کلمه دانست و افزود:با این همدلی و همربانی انشاء الله خواهیم توانست در زمینه مقابله با تحریم‌ها، رشد و توسعه کشور، عزت و غرور ملی، توسعه علمی و فرهنگی و اقتدار کشور موفق باشیم.

 

رحیمی تصریح کرد:نامگذاری امسال به «دولت و ملت، همدلی و همزبانی»، دراین برهه زمانی بهترین شعاری بود که مقام معظم رهبری با توجه رهنمودهای دینی پیامبران، قرآن و ائمه معصومین(ع) و دعوت همه آنان بعد از توحید به اتحاد و اتفاق، انتخاب نموده اند.

 

این مسئول به نقش موثر همدلی و همزبانی در تحقق فرهنگ دینی و اقتصاد مقاومتی اشاره کردو افزود:در سال جاری با چالش ها، فرصت ها و ظرفیت های متعدد و زیادی برای کشور مواجه هستیم و از طرف دیگر برای مقابله با تهدیدات دشمنان با همدلی و هم زبانی می توان به این مهم دست یافت.

 

وی تصریح کرد:اقتصاد مقاومتی می‌تواند اقتصاد جامعه را ساماندهی کند و در این میان مشارکت و حضور مردم بسیار حائز اهمیت است و برای تحقق مدیریت جهادی نیاز به همدلی و همزبانی دولت و ملت است.

 

فرماندار گچساران با بیان اینکه برای حاکم کردن ارزش ها در جامعه باید در جهت همدلی و همزبانی حرکت کرد،تاکید کرد: با توجه به تهاجم فرهنگی دشمنان اسلام براي ضربه زدن به اعتقادات نسل جوان بایدبا رویکرد فرهنگ دینی برای حاکم کردن ارزش ها در جامعه و در سطح جهانی به منظور ایستادن مقابل جبهه دشمن تلاش کنیم.

 

وی در ادامه افزود: امیدواریم در سال جدید ارتباط دولت و مردم و ارتباط مسئولین با یکدیگر را بیشتر از گذشته شاهد باشیم .

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها