نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
3. آذر 1393 - 18:12
به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج جمعی از نخبگان کانون بسیج مهندسین گچساران با فرمانده سپاه ناحیه این شهرستان دیدار کردند.

به گزارش آفتاب جنوب،سرهنگ جهانگیر انصاری ظهر امروز در دیدار با نخبگان و اعضای شورای کانون بسیج مهندسین گچساران ضمن گرامیداشت هفته بسیج،اظهارکرد:بسیج ،قدرتمندترین عنصر دلسوزبرای حفظ آرمان و اهداف امام راحل ( ره ) ومطمئن ترین سنگر برای حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

 

 

 

 وی افزود:بسیج، عنصری است که زیباترین مصادیق و بهترین مفاهیم همچون ایثار، اخلاص و رشادت و از همه مهمتر فرهنگ شهادت را در خود جای داده است.

 

فرمانده سپاه ناحیه گچساران تصریح کرد:بدون شک امروز پیشرفت های علمی کشور مرهون تفکر بسیجی است ؛ در پرتو این تفکر، جمهوری اسلامی در فضا حضور پیدا کرده و موشک ماهواره بر روی ایستگاه پرتاب ماهواره می سازد .

 

انصاری با بیان اینکه یک نخبه بسیجی، جهاد علمی و نهضت تولید علم را جزء آرمان ها و مولفه های اصلی کار خود می داند،گفت:این پرتو افشانی انقلاب اسلامی مرهون همین تفکر و اندیشه بسیجی است که در دل انسانهای با بصیرت اثر گذاشته و آنان را در مقابل تهاجمات فرهنگی دشمنان و نظام سلطه ،شیفته نظام جمهوری اسلامی کرده است.

 

 این مسئول در ادامه تصریح کرد:دشمنان پس از نااميدی در جنگ تحميلی با سازماندهی همه امكانات خود، ميدان جنگ ديگری را گشوده است و كشور را در محاصره اقتصادی قرار دادند تا اجازه ندهند، اين انقلاب در مرحله سازندگی به توفيق دست پيدا كند.

 

 

وی افزود:امروز فشار تحريم‌های دشمنان به جای رسيده كه اقتصاد مقاومتی تنها راه مقابله با تحريم‌ها و عناد ورزی دشمنان است،‌ اما بايد اين تهديدها و تحريم‌ها را تبديل به فرصت كنيم.

 

فرمانده سپاه ناحیه گچساران با بیان اینکه هر قدر که رشد و تعالی در جنبه های علمی در بسیجیان بیشتر می شود باید جنبه های اخلاقی نیز شکوفا تر شود، افزود: نخبه بسیجی به همان اندازه که در عرصه علمی تعالی پیدا می کند بیشتر از آن در جنبه اسلامی و اخلاقی رشد می یابد.

 

انصاری یادآور شد:نخستین ویژگی نخبه بسیجی اعتقاد راسخ به اهداف مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی است چراکه اگر این اعتقاد وجود داشته باشد تلاش های او دارای جهت و هدف است و فراز و فرود های زندگی فردی و اجتماعی او را از اهداف دور نخواهدکرد.

 

وی با اشاره به این که امروز نخبگان و دانشمندان علمی کشور، در پیشبرد اهداف و آرمان‌های نظام اسلامی نقش کلیدی و اساسی دارند،تاکید کرد:کاری که نخبگان بسیجی انجام می دهند باید نقش راهبردی و هدایت دیگران باشد و لازمه این هدایتگری این است که بسیجیان در همه عرصه ها الگو باشند.

 

این مسئول خاطرنشان شد:توسعه وتعمیق فرهنگ و ارزشهای انقلاب اسلامی و تفکر بسیجی و روحیه جهادی در جامعه  و نیزکمک به ارتقاء کارآمدی نظام اسلامی در عرصه های سازندگی، اقتصادی، علمی پژوهشی و فناوری و مدیریتی از اهداف اصلی نخبگان بسیجی است.

 

 

فرمانده سپاه ناحیه گچساران اظهارکرد:مهمترین ماموریت نیرو های جان برکف بسیج حفظ و حراست از اهداف و آرمان های والای انقلاب اسلامی و تحقق منویات مقام معظم رهبری و مقابله با تهدیدات نرم دشمنان است.

 

انصاری با تاکید براین که در راستای مقابله با اهداف دشمن به ویژه تهاجم فرهنگی باید سنگرهای فرهنگی در عرصه‌های مختلف ایجاد شود،افزود:مهمترین خصوصیات بسیجیان خودباوری، خودکفایی، ترویج فرهنگ گذشت و شهادت، ایمان و اعتقاد قوی،حرکت در خط ولایت و الگو شدن برای کشورهای دیگر است.

 

در پایان این دیدار با اهدای لوایح تقدیراز نخبگان بسیجی تشکر و قدردانی به عمل آمد.

 

 

 

ادامه تصاویر را مشاهده نمایید.

 

 

 

 

انتهای پیام/م

دیدگاه‌ها

هر کس که کاری از دستش برای شهر ف استان و کشور در جهت ارتقای اون انجام بده نخبه است اون هم بسیجی

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها