نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
11. دى 1399 - 11:15
فعال سیاسی گچساران گفت:رشادتهای "شهید سلیمانی" در دفاع از اسلام و مظلومین تا ابد در وجدان های بیدار ماندگار و جاودان خواهد بود، همان گونه که شهادتش ابهت استکبار را شکست و ادامه راهش توسط عَلَم دارانی که در مکتبش تربیت یافته اند؛آمریکا و نوکرانش را در دنیا رسوا و متزلزل خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،سید قدرت الله بیعت اصل،فعال سیاسی و فرهنگی گچساران در گفتگو با این پایگاه خبری تحلیلی در خصوص تبیین ابعاد تاثیر شهادت "حاج قاسم" در منطقه گفت: به فرمایش مقام معظم رهبری تشییع میلیونی شهید سلیمانی خودش سیلی محکمی به دشمنان بود، در حالی که کم نظیرترین تشییع جنازه در طول تاریخ را شاهد بودیم که میلیون ها انسان عدالتخواه و ضداستکباری در دفاع از آرمان شهید سلیمانی با چشمانی اشک بار حضور یافته بودند.

رسوایی دشمنان

 وی افزود:بنابراین در این تشییع باشکوه نیز شاهد بودیم که ملت بزرگ ایران اعلام تنفر و انزجار قلبی خویش را به مستکبران و خباثت های ددمنشانه سران آمریکا و مرتجعین عرب،نفوذی ها،خود فروختگان و اجیر شدگان داخلی فریاد زدند،که در حقیقت این تشییع رسوا کننده دشمنان و باعث اقتدار و افتخار برای ملت همیشه بیدار ایران بود.

خوار چشم دشمنان

بیعت اصل در ادامه تصریح کرد:اینکه چگونه همه اقشار ، احزاب و سلائق سیاسی در تشییع شهید سلیمانی حضور یافتند،  کاملا روشن است که حاج قاسم متعلق به جهان اسلام بود ،مقلد امام (ره)بود، گوش به فرمان رهبری بود و رهرو شهیدان و خوار چشم ظالمین،کافرین،مفسدین و خائنین بود.

انقلابی تمام عیار

فعال سیاسی گچساران در ادامه گفت:در حقیق حاج قاسم حامی محرومان، مستضعفان و ستمدیده گان عالم بود و  اهل تظاهر و ریا نبود، اهل صداقت، شجاعت،اخلاص و بصیرت بود از همه مهمتر اهل حزب و جناح نبود بلکه یک انقلابی تمام عیار و ذوب در انقلاب و ولایت بود.

 شکست ابهت استکبار

وی افزود:به هرحال مجاهدتها، فداکاریها، رشادتها وجانفشانی های شهید سلیمانی در دفاع از اسلام و مظلومین تا ابد در وجدان های بیدار ماندگار و جاودان خواهد بود، همان گونه که شهادتش ابهت استکبار را شکست  و ادامه راهش توسط عَلَم دارانی که در مکتبش تربیت یافته اند؛آمریکا ونوکرانش را در دنیا رسوا و متزلزل خواهد کرد.

وعده حتمی انتقام سخت

بیعت اصل در ادامه با اشاره به موضوع انتقام سخت مقام معظم رهبری تصریح کرد:بدون شک حنجره ای که این بیان حتمی از آن استخراج شده،مطهر وگفتارش نیز مستند ،به موقع و سرنوشت ساز خواهد بود همان گونه که شهادت "حاج قاسم"،دنیا را تکان داد انتقام طراحی شده، در یک فرصت مناسب، دشمنان را نیز بی آبرو و خوار و ذلیل خواهد کرد.

فعال فرهنگی گچساران افزود:ولی کسانی که از انتقام سخت نگرانند؛ یا اجیرند ،یا مزدورند،یا جاسوسند و یا پیاده نظام دشمن هستند،بنابراین انسان خائن همیشه ترسو خواهد بود چرا که این افراد بیمار به خیال خام خود بدنبال کم رنگ کردن اهداف انقلاب اسلامی هستند که بازهم کور خوانده اند.

بهترین انتقام

بیعت اصل درادامه گفت:در بحث انتقام سخت صبر ،بردباری،برنامه ریزی،مقاومت،گوش به فرمان ولی امر مسلمین بودن،دشمن شناسی،موقعیت شناسی، ادامه دادن راه شهداء و نیز وحدت و انسجام ملت ایران خودش بهترین انتقام از دشمنان خواهد بود.

انتقام پشیمان کننده

وی افزود:همان گونه که شهادت "حاج قاسم" استکبار جهانی را رسوا کرد و دنیا را مجبور به خضوع در مقابل ملت ایران کرد، این را بدانید که وعده انتقام سخت، پشیمان کننده، سرنوشت ساز و طوفانی عملیاتی خواهد شد و معادلات و محاسبات دشمنان را ویران خواهد کرد.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها