نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
12. دى 1399 - 23:04
داور لیگ برتر فوتبال کشور گفت:حاج قاسم همیشه خودش را سرباز ولایت می نامید و تا پای جان برای صیانت از اسلام ناب محمدی(ص)،همیشه در خط مقدم مبارزه با استکبار جهانی حضور داشت،بنابراین حاج قاسم با نثار جان و خونش معادلات و راهبردهای دشمنان در منطقه خاورمیانه را برهم زد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،محمد راهی،داور لیگ برتر فوتبال کشور در گفتگو با این پایگاه خبری تحلیلی در خصوص تبیین ابعاد تاثیر شهادت سردار سلیمانی در منطقه گفت:حماسه باشکوه تشییع شهید سلیمانی در حقیقت عشق خالصانه و صادقانه ملت بزرگ ایران به "حاج قاسم" را به نمایش گذاشت که به نوعی  موجب برهم زدن معادلات منطقه ای و استراتژی دشمنان انقلاب اسلامی شد.

وی افزود:در حقیقت شهادت سردار سلیمانی بیش از پیش حقد و کینه استکبار جهانی از انقلاب اسلامی را آشکار ساخت،بنابراین شهادت "حاج قاسم" علاوه بر ایجاد وحدت و وفاق ملی باعث وحدت فراملی در منطقه و در بین آزادی خواهان جهان نیز شد که در ادامه واهمه ای جدی برپیکر سردمداران نظام سلطه خاصه آمریکا و اسرائیل وارد کرده است.

راهی در ادامه تصریح کرد:حاج قاسم همیشه خودش را سرباز ولایت می نامید و تا پای جان برای صیانت از اسلام ناب محمدی(ص)،همیشه در خط مقدم  مبارزه با استکبار جهانی حضور داشت،بنابراین حاج قاسم با نثار جان و خونش معادلات و راهبردهای دشمنان در منطقه خاورمیانه را برهم زد.

داور لیگ برتر فوتبال کشور در ادامه گفت:سردار سلیمانی از جایگاه رفیعی در کشور و منطقه برخوردار بود ، بنابراین مهمترین انتقام همان ترس و وحشتی است که به جان عاملان شهادت سردار سلیمانی در منطقه افتاده و هر لحظه منتظر نابودی خود هستند ،چرا که به قدرت نیروی قدس سپاه پاسداران و عزم راسخ ملت ایران باور دارند.

راهی گفت: حضور حاج قاسم در منطقه برای دفاع از امنیت و استقلال کشور بود،دولتمردان جنایتکار آمریکایی به خیال خام خود باور نمی کردند که شهادت سردار سلیمانی تا این حد منطقه و جهان را تحت تاثیر قرارد دهد،در حالی که موشک باران پایگاه آمریکایی "عین الاسد" قدرت پوشالی آنها در منطقه را بیش از بیش نمایان ساخت.

 انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها