نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
10. دى 1399 - 14:14
جانباز گچسارانی گفت:با وجود حاج قاسم محور مقاومت در خاورمیانه جدید شکل گرفت ،هرچند میلیاردها دلار استکبارجهانی به سرکردگی آمریکایی ها و صهیونیست ها هزینه کردند که حاکم برمنطقه باشند ولی در حال حاضر برای خروج آنها لحظه شماری می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،ابوالحسن غلامی،جانباز قطع عضو گچسارانی در خصوص تبیین ابعاد تاثیر شهادت سردار سلیمانی در منطقه گفت:معتقدم که قاسم سلیمانی دنیاسالاری بود که کاملترین فرزند نژاد ایرانی و محصول اصیل انقلاب اسلامی است که دلسوزی برای تمام بشریت از بارزترین خصلت های ایشان بود.

وی افزود:هنگام شهادت این مرد بزرگ ، ایرانیان هم یاد همه افسانه ها و قهرمانان تاریخ خود همانند آریوبرزن،رستم و آرش کمانگیر را زنده دیدند و از طرفی عطر وجود شهدای نهضت عاشورا را استشمام کردند و نیز اکثر آزادی خواهان دنیا قهرمانان وطن خود را دوباره زنده دیدند.

فعال فرهنگی گچساران گفت:لذا تشییع میلیونی پیکر مطهر این ابرمرد تاریخ و دیگر همرزمانش ، تبدیل به یک قیام ملی و بین المللی شد که تا سالها آثارخود را به دنبال خواهد داشت.

غلامی در ادامه تصریح کرد:هرچند ترور حاج قاسم در نیمه شب 13دیماه 98 به دستور دولتمردان جنایتکار آمریکایی که مدعی ابرقدرتی جهان را دارند؛ بازهم بیشتر و بیشتر سردار سلیمانی را به یک اسطوره بزرگ در دنیا تبدیل کرد که خود به خود انتقامی بزرگ همچون وحدت و انسجام ملی علیه استکبار جهانی را در خود نهفته داشت.

وی ادامه داد:دشمنان بدلیل عدم شناخت از تاریخ ایران و اصالت انقلاب اسلامی ،به نحوی سردار سلیمانی را به شهادت رساندند که اوج آرزوی خودش بود و شهادت حاج قاسم در آغاز دهه پنجم انقلاب همه آحاد ملت ایران را متحد و مصمم کرد و حتی حس انتقام ملی و انقلابی را برای همیشه در وجود میلیونها انسان زنده کرد.

غلامی در ادامه گفت:بنابراین آرزوی تبدیل شدن به شخصیتی همچون سردار سلیمانی برای فرزندان ما خاصترین انتقام است که بدون شک روزی انتقام خاص هم گرفته خواهد شد،هرچند سقوط ترامپ نیز از مهمترین دستاوردهای خون شهیدسلیمانی و یکی از انتقام ها بود.

وی تصریح کرد:شهیدسلیمانی درکنار ارتقاء اقتدار و عزت ایران بزرگ با نفوذ در قلب مردم  و حتی برخی سران منطقه، زمینه خودباوری و عزت را در بین اهالی منطقه بوجود آورد تا آنجا که خروج بیگانگان از منطقه در حال حاضر موضوع بحث روز آنهاست،اگرچه امنیت جهان مدیون رفتار جبهه مقاومت و اقدامات سردار سلیمانی است.

غلامی در ادامه گفت:با وجود حاج قاسم محور مقاومت در خاورمیانه جدید شکل گرفت در حالی که امروز به یک قدرت بزرگ در منطقه نیز تبدیل شده است،هرچند میلیاردها دلار استکبارجهانی به سرکردگی آمریکایی ها  و صهیونیست ها هزینه کردند که حاکم برمنطقه باشند ولی در حال حاضر برای خروج آنها لحظه شماری می شود.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها