نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
10. دى 1399 - 9:59
رئیس روابط عمومی نفت و گاز گچساران گفت:بزرگترین انتقام حاج قاسم از نظام سلطه، همان ترویج فرهنگ شهادت و مقاومت در سایه وحدت و زعامت رهبر معظم انقلاب است که ان شاءالله خود موجبات نابودی و رسوایی تفکر استکبار و هم دستان پلیدشان خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،علی جعفری دیزگانی ،رئیس روابط عمومی شرکت نفت و گاز گچساران در گفتگوی اختصاصی با این پایگاه خبری تحلیلی در خصوص تبیین ابعاد تاثیر شهادت "حاج قاسم" در منطقه گفت:در حقیقت تشییع حاج قاسم بعد از تشییع حضرت امام (ره) بزرگترین اجتماعی بود که همه با پای دل وجان به میدان آمده بودند و واقعا اولین سیلی محکم به استکبار جهانی همین اجتماع عظیم مردمی بود و چه زیبا وحکیمانه رهبر معظم انقلاب این نکته را بیان فرمودند.

 سرباز ولایت

وی افزود:بنابراین دلیل اینکه همه با هرسلیقه ای در چهار چوب نظام مقدس جمهوری اسلامی در این اجتماع عظیم شرکت کردند، این بود که حاج قاسم در دوران درخشان زندگی خود فقط وفقط رضای حق را طلب می نمود ایشان متعلق به یک جناح یا گروه یا قوم نبود ایشان فرزند صالح ایران و سرباز ولایت تا مرز شهادت بود هیچ یک از تلاش ها و مجاهدت های حاج قاسم بوی جناحی و قومی نمی داد.

شاخصه های سردار دلها

 جعفری دیزگانی در ادامه تصریح کرد:با این وجود نیز شهید سلیمانی در هر صحنه ای که مردم نیاز به کمک داشتند خاضعانه و خالصانه حاضر می شد وخدمت به وطن،دین و مردم از ایشان شخصیتی دوست داشتنی و لایق شهادت پرورانده بود در حالی که شاخصه های سردار دلها آنقدر وسیع وجذاب است که نه در ایران بلکه دوستداران ایشان در دنیا را مجذوب و شیفته خود و الگویی برای خدمت ، مقاومت،ایثار و محبت از ایشان ترسیم نموده است.

ضرورت انتقام سخت

رئیس روابط عمومی نفت و گاز گچساران در ادامه با اشاره به موضوع انتقام سخت گفت: استکبار جهانی به سرکردکی آمریکای جنایتکار طی چهل و اندی سال عمر پر برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ، در تمامی جوانب ثابت کرده که به هیچ وجه قابل اعتماد نیست و همچنین خوی قلدر معابانه آنها اگر در مقابلشان کوتاه بیاییم تقویت خواهد شد،پس این است که انتقام در برابر هر حرکت مذبوحانه آنها لازم وضروری است .

بزرگترین انتقام

وی افزود:بنابراین کسانی که امروز در داخل مملکت برای اصل انتقام نگران هستند،باید گفت که اولا ترسو هستند و بعد هم به جای اینکه امیدشان به خدا و داشته های معنوی ملت شجاع ایران با زعامت رهبر فرزانه انقلاب باشند به سران دروغگو و جنایتکار عالم کفر دل بسته اند.

رئیس روابط عمومی نفت و گاز گچساران تصریح کرد:در حقیقت بزرگترین انتقام حاج قاسم از نظام سلطه همان ترویج فرهنگ شهادت و مقاومت در سایه وحدت و زعامت رهبر معظم انقلاب است که ان شاءالله خود موجبات نابودی و رسوایی تفکر استکبار و هم دستان پلیدشان خواهد شد.

برکات شهادت حاج قاسم

جعفری در ادامه گفت:شهادت حاج قاسم بیشتر از زمان حیات پربارش برای کشور،نظام و منطقه برکات در بر داشته است، اگرچه از وجود فیزیکی آن شهیدبزرگوار محروم هستیم ولی تفکر والای ایشان در خصوص مقاومت سرسخت در برابر ظلم و ظالم و خدمت صادقانه به محرومان و ضعفا میراثی گرانبها و الگویی بی بدیل برای نسل جوان و آیندگان در ایران، منطقه وجهان خواهد بود.

 رئیس روابط عمومی نفت و گاز گچساران در پایان گفت:مسیری که شهیدسلیمانی برای جبهه مقاومت در منطقه ترسیم نموده اند ان شاءالله ختم به نابودی دشمنان قسم خورده اسلام وتشییع خواهد شد.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها