نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
2. خرداد 1399 - 11:32
احمد خورشیدی آزاد:موشک های ایرانی هر وقت اراده کنند تل آویو و حیفا را با خاک یکسان خواهند کرد و اینکه جنس و جوهر صهیونیست مخالف ایران و دنیای اسلام است یک واقعیت محض به شمار می رود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،احمد خورشیدی آزاد ،تحلیلگر مسائل استراتژیک و از فرماندهان دوران دفاع مقدس در گفت و گو با این پایگاه خبری تحلیلی در خصوص عملیات بیت المقدس و فتح خرمشهر گفت:باید توجه داشت که عواملی همچون وجود شخصیت هایی که دائما می گفتند نمی توانیم مقاومت کنیم و نیز وجود عنصر نفوذی مثل "بنی صدر" از جمله عوامل سقوط خرمشهر بود.

وی افزود:سومین عامل هم این بود که همه از اول انقلاب می دیدند که "صدام" با بمباران های شیمیایی و بمب گذاری در مراکز و تاسیسات نفتی ایران و جنگ های منطقه ای، جنگ بزرگی را علیه ما به راه می اندازد ؛اما طرفداران غرب که‌ دولت را دراختیار داشتند اطلاعات را پنهان کرده و در برابر اعتراضات بچه های سپاه ، توهم توطئه را مطرح می کردند.

خورشیدی آزاد در ادامه گفت:در این سو نیز عواملی همچون بصیرت بچه های انقلاب و تحقق شعار ما می توانیم ، وجود رهبری که به ظرفیت های داخلی ایمان داشت و نیز فرهنگ غنی اهل بیت علیهم السلام در کشور و در بین رزمندگان اسلام ،ازجمله عواملی بودند که باعث پیروزی رزمندگان در عملیات غرور آفرین بیت المقدس و آزاد سازی خرمشهر بود.

وی در ادامه با اشاره به نقش رزمندگان استان مان در آزاد سازی خرمشهر تصریح کرد:درآن عملیات گچسارانی ها  ،باشتی ها و نیز بچه های دهدشت  یک تیپ قدرتمند داشتند به نام "تیم المهدی" که این ۳ شهر تشکیل داده بودند و به علاوه بچه های یاسوج که در تیپ های امام سجاد علیه السلام و فجر سازماندهی شده بودند و این ۳ یگان از یگان های اصلی در این عملیات شناخته می شدند که در طول ۲۰ و چند روز عملیات الی بیت المقدس حضوری فعال داشتند.  

این تحلیلگر مسائل استراتژیک در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه شعار "راه قدس از کربلا می گذرد" را از قبل تا حال چگونه ارزیابی می کنید،افزود:یک روزهایی ما در عمق ۱۱۰ کیلومتری خاک خودمان می جنگیدیم اما وقتی فعل خواستن را سرودیم و تصمیم گرفتیم که دشمن را بیرون کنیم این کار را انجام دادیم و دیدید که دشمن خونین تبدیل به بهترین دوست هم شد.

خورشیدی آزاد در ادامه اظهارکرد:هم اینک متحدین مان در نزدیکی بلندی های جولان در مرز اسراییل با دشمن می جنگند و موشک های ایرانی هر وقت اراده کنند تل آویو و حیفا را با خاک یکسان خواهند کرد و اینکه جنس و جوهر صهیونیسم مخالف ایران و دنیای اسلام است یک واقعیت محض به شمار می رود.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها