نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
4. خرداد 1402 - 14:32
گلزار شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس گچساران به مناسبت گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر با حضور بسیجیان و مسئولین غبارروبی و عطرافشانی شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، به مناسبت گرامیداشت فتح خرمشهر جمعی از مسئولین، بسیجیان، نیروهای نظامی و انتظامی، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران با حضور در گلزار شهدای گچساران، یاد و خاطره شهدای انقلاب و دوران دفاع مقدس را که برای اعتلای میهن اسلامی از جان خود گذشتند، گرامی داشتند.

حجت‌الاسلام حجازی، امام‌جمعه گچساران در بخشی از سخنانش در این آیین اظهار کرد: ملت بزرگ ایران در 44 سال گذشته در برابر توطئه‌های دشمنان قسم‌خورده نظام اسلامی ایستاده و امتحان خود را بارها پس داده‌اند.

وی افزود: امروز ایران اسلامی به برکت خون شهدا، به‌عنوان کشوری امن، مقتدر و باعزت در سراسر عالم به شمار می‌رود که فرزندانش با ایثارگری‌های بسیار درراه دفاع از آرمان‌هایش لحظه‌ای جهت مقابله با دشمنان تأمل نکرده‌اند.

امام‌جمعه گچساران تصریح کرد: بنابراین خانواده‌های معظم شهدا به‌حق هم نشان دادند که عزیزانشان را درراه خدا و دفاع از کیان اسلامی تقدیم نظام کرده‌اند. لذا امنیت ایران اسلامی مرهون خون شهدای والامقام است و بر همه مسئول و غیرمسئول لازم است که همواره از خانواده شهدا دلجویی و با آنان دیدار کنند.

حجت‌الاسلام حجازی، با تأکید بر اینکه ادامه راه شهدا همان تحقق آرمان‌های انقلاب است گفت: استقلال ایران اسلامی نتیجه ازخودگذشتگی شهدا است و شهدا با باور به انقلاب اسلامی و دفاع از این مرزوبوم جان خود را دادند و ما هم وظیفه‌داریم در سنگر دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی و ایجاد امنیت پایدار راه آنان را ادامه دهیم.

گفتنی است این آیین با رژه خودرویی از مقرسپاه ناحیه گچساران تا گلزار مطهر شهدای این شهرستان همراه بود.

ادامه نیز تصاویر این آیین را مشاهده کنید.

 

 

تصاویر تکمیلی: 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها