نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
3. خرداد 1402 - 11:55
سردار رفیق دوست گفت:باید کار جهادی و مدیریت انقلابی کرد تا مشکلات نیز مرتفع شوند کشورمان بسیار با ظرفیت ومنابع فراوانی داراست پس ما می توانیم وهمه مسئولین باید کارکنیم و نگاه ما بایدعوض شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، سردار مهدی رفیق‌دوست، فرمانده تیپ امام حسن مجتبی علیه السلام بهبهان در مراسم گرامیداشت حماسه فتح خرمشهر در گچساران اظهارکرد:مدتی از عمرمان در کنار حاج قاسم سلیمانی سپری شد،در کشور سوریه بیش از ۷۵درصد مساحت کشور دست داعش بود و ما شنیدیم که حضرت آقا درجلسه ای به بشار اسد فرمودند که اگر می خواهید پیروز شوید باید کنار مردم باشید.

وی افزود:بیشترین گروهی که در سوریه حضور داشت جبهه النصره بودند،درواقع تکفیری ها انسان های عادی نبودند و مدعی بودند اولین کشور تکفیری را در سوریه تشکیل می دهند وبعد به عراق حمله ور می شوند و گام بعدی نیزدر ایران خواهند بود و می گفتند دشمن اصلی ما شیعه است؛ تکفیری ها کسانی بودند که در یک روستا همه را از دم تیع گذراندند.

سردار رفیق‌دوست گفت:با این حال تفکر بسیارخطرناک داعش در منطقه را داشتیم و اما حاج قاسم در میدان بودند و نیروهای مردمی را تشکیل و آموزش دادند و ارتش سوریه را ساماندهی کردند و اما آنچه نیروهای مسلح ما را در دنیا سرافراز کرده است همین بحث معنویت بوده و آنچه که خرمشهر را آزاد کرد، عامل معنویت بود.

فرمانده تیپ امام حسن مجتبی علیه السلام بهبهان تصریح کرد:در جنگ هشت ساله تمام دنیای غرب از صدام پشتیبانی کردند.حاج قاسم همین فرهنگ دفاع مقدس و معنویت را در شام و عراق پیاده کرد و بیش از ۱۰۰لشکر را در منطقه مهیای نبرد با داعش کرده بودند.

وی افزود:همه دیدند که بیش از ۲۵میلیون انسان درتشییع حاج قاسم شرکت کردند،حاج قاسم با اخلاص بودند و محبوبیت حاج قاسم به خاطر معنویت ایشان بود.

سردار رفیق‌دوست ادامه داد:در حوزه دفاعی نظامی بیش از۹۵درصد نیازهای خودمان را تامین می کنیم و سالهاست که مقام معظم رهبری هم تاکید دارند که از وابستگی به اقتصاد تک محصولی نفت باید خارج شویم.لذا اعتقاد دارم با توجه به منابع ارزشمند کشورمان، آدم بیکار نباید داشته باشیم.

فرمانده تیپ امام حسن مجتبی علیه السلام بهبهان اظهارکرد:بنابراین هروقت نگاه به درون بود نتیجه گرفتیم و تا زمانی که روی پای خودمان بایستیم موفق خواهیم بود.اگر همه مسئولین خدمت صادقانه و جهادی را در سرلوحه کاری شان قراردهند بسیاری از مشکلات کشورمان رفع می شوند.

وی افزود:باید کار جهادی ومدیریت انقلابی کرد تا مشکلات هم مرتفع شوندکشورمان بسیار با ظرفیت و منابع فراوانی دارد پس ما می توانیم و همه مسئولین باید کار کنیم و نگاه ما بایدعوض شود.

سردار رفیق‌دوست گفت:بیش از ۴۴سال است نظام مقابل فتنه های دشمنان ایستاده است و دشمن امروز فتنه بی حجابی را طراحی کرده است که باید خیلی هوشیار باشیم و در مواجهه با فتنه های دشمنان نباید خدای ناکرده دچار یأس و ناامیدی بشویم چرا که دشمن بدنبال ایجاد ناامیدی درجامعه است و مطمئن باشید از این پیچ های خطرناک و مسیرهای پرتلاطم به یاری خداوند هم عبور خواهیم کرد.

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها