نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
5. خرداد 1402 - 11:00
با حضور ادارات و نهادهای خدمات رسان برگزار شد؛
مسابقات تیراندازی گرامیداشت «فتح خرمشهر» درگچساران+تصاویر و فیلم
مسابقات تیراندازی با تفنگ بادی یادواره شهدای عملیات «بیت‌المقدس» ویژه کارکنان ادارات و نهادهای خدمات رسان گچساران برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، سرهنگ سید حمزه محقق زاده، فرمانده سپاه ناحیه گچساران در گفتگو با این پایگاه خبری تحلیلی ضمن گرامیداشت حماسه فتح خرمشهر گفت:  فتح خرمشهر نتیجه عینی نصرت خداوند به ملت بزرگ ایران است و به فرموده حضرت امام (ره) که خرمشهر را خدا آزاد کرد، راهبرد ملت ایران در مقابله با بحران‌های آینده را به‌خوبی ترسیم کردند و آن‌هم تکیه به نصرت الهی و اعتماد به قدرت خداوند است.

 وی بیان کرد: عملیات غرورآفرین بیت‌المقدس موجب فتح خرمشهر شد که علاوه بر اینکه هیمنه استکبار جهانی را خرد کرد موجب تثبیت اقتدار ملت ایران شد و مقدمه پیشرفت‌ها و بالندگی ملت ایران در عرصه‌های مختلف را فراهم کرد و امروز تفکر جبهه مقاومت برگرفته از تفکر فتح خرمشهر است.

سرهنگ محقق زاده ادامه داد: با توجه به گرامیداشت فتح خرمشهر یک دوره مسابقات تیراندازی یادواره شهدای عملیات بیت‌المقدس (یادمان شهید حسین خندانی) با رویکرد ایجاد نشاط در کارکنان ادارات و نهادهای خدمات رسان گچساران در سالن تخصصی تیراندازی طلبه شهید «مرتضی پردال» برگزار شد.

وی افزود: این مسابقات به همت تربیت‌بدنی سپاه ناحیه گچساران و با همکاری هیئت تیراندازی شهرستان در باشگاه فرهنگی ورزشی پارسا برگزار شد که در این مسابقه 10 تیم شرکت‌کننده باهم به رقابت پرداختند که به ترتیب تیم‌های امور مالیاتی، بسیج حوزه مقاومت کارگری و ناحیه مقاومت بسیج گچساران رتبه‌های اول تا سوم این رقابت‌ها را کسب کردند.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران ادامه داد: هدف از برگزاری این مسابقات نیز ایجاد روحیه نشاط و شادابی بین کارکنان ادارات خدمات رسان شهرستان و کشف استعدادهای درخشان تیراندازی در سطح شهرستان خواهد بود.

گفتنی است مسابقه تیراندازی اهداف ثابت با تفنگ بادی (فاصله 10 متر) با حضور 10 تیم از ادارات و نهادهای خدمات رسان گچساران در سالن تخصصی تیراندازی طلبه شهید مرتضی پردال برگزار شد و در پایان به تیم‌های برتر با اهدای جوایزی تجلیل به عمل آمد.

تصاویر تکمیلی: 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها