نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
5. مهر 1396 - 8:59
سرمربی فوتبال نفت و گاز گچساران/
مستحق شکست نبودیم /هواداران صبور باشند
سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران گفت:ناراحتی هواداران متعصب گچسارانی را کاملا لمس می کنم،اعتراض حق طبیعی هواداران است ولی خواهشی که از فوتبال دوستان گچسارانی داریم این است که مقداری صبر و حوصله داشته باشند و تیم را حمایت کنند .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،بهمن فرازمند سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در خصوص دیدار تیمش مقابل صنایع طلایی سمنان ،گفت :بازی خیلی خوبی بود و قاطعانه می گويم مستحق شکست نبودیم .

وی ادامه داد :در هر دو نیمه نسبت به حریف برتر بودیم به خصوص در نیمه دوم که بازی کاملا در اختیار ما بود ، در اثر یک اشتباه در محوطه جریمه گل دوم را دریافت کردیم .

فرازمند اظهارکرد:از عملکرد بازیکنانم رضایت دارم ولی از نتیجه مسابقه مسلما" راضی نیستیم ،باید با تمرکز بیشتری در دقایق پایانی مسابقه بازی کنیم تادر دیدارهای آینده اینگونه امتیازات را از دست ندهیم .

سرمربی نفت و گازگچساران تصریح كرد :نمی خواهم باخت را توجیه کنم ولی داور مسابقه در صحنه گل اول تیم سمنان، به نظرم خطای بازیکن حریف را نگرفت که البته امیدوارم با بازبینی فیلم ما اشتباه کرده باشیم ، همچنین در صحنه ای دیگر در حالی که هادی زرین ساعد توپ را عمدا" به سر بازیکن ما زد داور چشم پوشی کرد و او را جریمه نکرد .

فرازمند در ادامه گفت :بنده ناراحتی هواداران متعصب گچسارانی را کاملا لمس می کنم چون فرزند همین شهرم و به خوبی با خلق و خوی هواداران آشنا هستم ، اعتراض حق طبیعی هواداران نفت و گاز است ولی خواهشی که از فوتبال دوستان گچسارانی داریم این است که مقداری صبر و حوصله داشته باشند و تیم را حمایت کنند .

سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران اظهارکرد:در چهار هفته ای که گذشت در گچساران مسابقه ای برگزار نکردیم ، اگر منطقی به این موضوع نگاه کنیم متوجه خواهیم شد که این موضوع بر نتایج ، مسائل روحی روانی و جسمی تیم تاثیر داشته ، انشالله از هفته آینده که در گچساران بازی خواهیم کرد تیم به روال عادی خود برخواهد گشت .

وی در پایان گفت :به هواداران قول خواهیم داد در بازی های آینده امتیارات از دست رفته را جبران خواهیم کرد و تیم را به جایگاه واقعی خود خواهیم رساند چون مردم گچساران و هواداران متعصب نفت و گاز لایق بهترین ها هستند .

در ادامه مسابقات لیگ دو و در هفته چهارم این رقابت ها تیم نفت و گاز گچساران به مصاف تیم صنایع طلایی سمنان رفت و در پایان نتیجه را به این تیم واگذار کرد .

گفتنی است نفت و گاز گچساران تا پایان هفته چهارم با چهار امتیاز در مکان هشتم جدول لیگ دسته دو فوتبال کشور قرار دارد.

انتهای پیام/م

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها