نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
4. بهمن 1400 - 12:58
مرحله سیزدهم رزمایش کمک‌های مومنانه ناحیه مقاومت بسیج گچساران با هدف حمایت از اقشار نیازمند و آسیب‌دیده از کرونا، با توزیع یک هزار و 100 بسته حمایتی آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،سرهنگ باقر پسنده، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران در این آیین گفت:پیرو تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی در نیمه شعبان سال 99 مبنی بر رزمایش مواسات و کمک مومنانه، تاکنون 15هزارو 400بسته معیشتی ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان بین نیازمندان و آسیب دیدگان ناشی از بیماری کرونا توزیع شده است.

 

 وی افزود:بنابراین امروز هم به طور رسمی شاهد مرحله سیزدهم از رزمایش کمک های مومنانه ناحیه مقاومت بسیج گچساران هستیم که با توزیع یک هزارو 100 بسته معیشتی دیگر در این شهرستان کلید خورد.

 

پسنده درادامه تصریح کرد:این بسته های معیشتی شامل برنج، روغن، حبوبات، مرغ  و ماکارونی به ارزش هر بسته 500 هزار تومان است.انشاءالله در مراحل بعدی نیزتمامی نیازمندان و جامعه هدف شناسایی شده شهرستان تحت پوشش این بسته های حمایتی قرار خواهند گرفت.

 

رهبر انقلاب اسلامی در پیام نیمه شعبان سال گذشته مبنی بر کمک مومنانه و رزمایش همدلی به اقشار آسیب دیده در جریان کرونا، تاکید کردند و در همین راستا طرح کمک مومنانه به منظور کمک به اقشار آسیب‌پذیر اقتصادی ناشی از ویروس کرونا و نیازمندان این شهرستان با محوریت ناحیه مقاومت بسیج گچساران از نیمه شعبان 99 در این شهرستان کلید خورد و همچنان ادامه دارد.

 

بر این اساس، تاکنون 13 مرحله کمک های مومنانه بسیج سازندگی(ناحیه مقاومت بسیج گچساران) به تعداد 16هزارو 500 بسته معیشتی بین نیازمندان شهرستان توزیع شده است.

تصاویر این آیین را شاهد باشید.

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها