نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
3. آذر 1402 - 12:34
همزمان با هفته بسیج برگزار شد؛
اجتماع بزرگ بسیجیان در گچساران+تصاویر
همزمان با هفته بسیج، بسیجیان گچساران با تجمع در کانون جوانان بسیج این شهرستان با فریاد «لبیک یا خامنه‌ای» با آرمان‌های امام (ره)، شهدان و رهبر معظم انقلاب تجدید بیعت کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، در این مراسم اقشار مختلف بسیجیان از حوزه‌های مقاومت بسیج، گردان‌های بیت‌المقدس، الزهرا و گردان‌های امنیتی، کوثر و... حضور داشتند.

حضور بسیجیانی از نسل‌های اول انقلاب در کنار نوجوانان بسیجی امروز، جلوه‌های زیبایی از اقتدار و شکوه بسیجان در این شهرستان را به نمایش گذاشت. اجرای سرود و شعارهای حماسی توسط بسیجیان جلوه‌ای خاص به این مراسم بخشیده بود.

سرهنگ ناصر صالحی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران در ادامه این آیین ضمن گرامی داشت هفته بسیج گفت: بسیج، یکی میراث ماندگار حضرت امام (ره) است که با ظرفیت بالا و روحیه انقلابی که داشت، توانست جنگ ۸ ساله را با سربلندی پشت سر بگذارد.

وی افزود: در فتنه‌های دشمن نیز بسیج با شایستگی هرچه‌تمام‌تر در وسط میدان حضورداشته و دارد و این موضوع به‌خوبی نشان می‌دهد که قدرت مقابله با دشمنان با تقدیم هزاران هزار شهید بسیجی به‌دست‌آمده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران در پایان نیز اظهار کرد: مهم‌ترین ویژگی بسیج؛ همان بصیرت، شجاعت و دشمن‌شناسی اوست و تا زمانی که روحیه بسیجی وجود دارد روزبه‌روز در تقابل با دشمنان مستحکم‌تر خواهیم شد.

گفتنی است سید علی احمدزاده، استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این اجتماع باشکوه در جمع بسیجیان به ایراد سخن پرداخت. (مشروح سخنان استاندار)

در ادامه نیز تصاویر این اجتماع بزرگ را مشاهده کنید.

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها